شبکه باران در ساعات سحر، ساز و تنبک پخش می کند!

یک کارشناس فرهنگی با انتقاد از برنامه های شبکه باران در ساعات معنوی سحر و افطار گفت: متأسفانه مسئولان شبکه باران در ساعات سحر و افطار تنها موسیقی پخش می کنند.

شبکه باران در ساعات سحر، ساز و تنبک پخش می کند!

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از ماسال نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید قوام صفوی کارشناس مسایل فرهنگی با بیان این مطلب اظهار کرد: شبکه های سراسری معمولا در ساعات پخش اذان اقدام به پخش برنامه های مناسب معنوی می کنند اما شبکه باران در ساعات سحر و نماز بیشتر ساز و تنبک پخش می کند.

وی افزود: مخاطبان برنامه های سحری صدا و سیما تنها افراد روزه دار هستند و چه لزومی دارد که در این ساعت که روزه داران تمایل به دیدن برنامه های مناجات و دعا دارند تار و گیتار نمایش داده شود.

حجت الاسلام صفوی ادامه داد: شبکه باران حتی سخنان آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در استان را در ساعات نامناسبی پخش می کند.

سخنران مسجد شاندرمن با اشاره به اینکه عملکرد شبکه باران در معرفی علمای بزرگ گیلان مانند آیت الله رودباری، آیت الله تسخیری و … بسیار ضعیف بوده است گفت: چرا باید در ساعات معنوی نماز، سحر و افطار از زندگی علمای بزرگ گیلان در شبکه باران گفته نشود.

وی با طرح این سوال که صدا و سیما برای ارتقای فرهنگ معنوی در گیلان چه اقدامی انجام داده است گفت: هنوز بسیاری از مردم گیلان نمی دانند آیت الله تسخیری اهل گیلان است و با وجود علمایی چون آیت الله رمضانی ما در ساعات معنوی سحر اقدام به پخس موسیقی می کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
شهیدگمنام
خداروشکر یکی بالاخره دراین باره صحبت کرد.سحرهای ماه مبارک درگیلان فقط شده آوازخوانی.هیج نوآوری ندارند
در حاشیه