روز قدس از بین برنده کدورت ها بین مردم و مسئولین است

امام جمعه شفت با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس از دیدگاه امام خمینی ره ، گفت: یکی از عواملی که این کدورت را از بین می برد راهپیمایی روز قدس است.

روز قدس از بین برنده کدورت ها بین مردم و مسئولین است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از صبح شفت،حجت الاسلام سید عبدالله هاشمی در جلسه ستاد هماهنگی گرامیداشت روز جهانی قدس با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان ماه لاغر شدن جسم ها است، اظهار کرد: در این ماه بندگان باید بکوشند که رو ح ها و فضائل را از الطاف الهی فربه کنند.

وی افزود: رمضان یکی از نام های خداوند است و چیزی که منتصب به خداوند باشد دادن صفت و ویژگی به آن معنایی ندارد و امری که واجب وجود که تغییر و تحول برای آن معنایی ندارد.

امام جمعه شفت با اشاره به فرارسیدن روزجهانی قدس ، گفت: روز جهانی قدس امسال که به تعبیر امام خمینی ره قدس پاره تن اسلام است به دلیل شرایط موجود جهان از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی حضور در راهپیمایی این روز را یکی از عوامل از بین رفتن کدورت ها در بین مردم و مسئولین دانست و خاطرنشان کرد: چنین برنامه های همدلی و همزبانی را که یکی از واجبات دینی است بین مردم و احزاب و جناح های مختلف پدیدار می نمایید.

در این جلسه مقرر شد راهپیمایی روز جهانی قدس شهرستان شفت از ساعت ۱۲ روز جمعه ۱۹ تیرماه مقارن با بیست و سوم رمضان از مصلی آغاز و تا مسجد اباصالح المهدی و با اقامه نماز جمعه در این مکان پایان یابد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه