گرمای هوا، هنجارشکنان و سواحل گیلان/ دریایی که دیگر جایی برای خانواده ها نیست! + تصاویر

بدیهی است استفاده از لباسهای غیر متعارف و غیر اخلاقی با پوشش زننده و بد حجابی در بین زن و مرد به بهانه گرم بودن هوا، هرگز عذر موجه برای آموزه های اخلاقی و دینی ندارد.

گرمای هوا، هنجارشکنان و سواحل گیلان/ دریایی که دیگر جایی برای خانواده ها نیست! + تصاویر

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی ۸دی نیوز، فصل تابستان و گرمای هوا همه ساله زمینه مسافرت شهروندان به دیگر نقاط کشور را فراهم می سازد، همینطور استان گیلان در این موقع از سال پذیرای مسافران زیادی از تمام نقاط ایران می باشد و با توجه به هوای گرم، استقبال از سواحل به طور چشمگیری بالا می رود.

بدیهی است استفاده از لباسهای غیر متعارف و غیر اخلاقی با پوشش زننده و بد حجابی در بین زن و مرد به بهانه گرم بودن هوا، هرگز عذر موجه برای آموزه های اخلاقی و دینی ندارد.

اما طبق اخبار رسیده به مانند این سالهای اخیر که تبدیل به یک سنت متزلزل شده است، باز هم شاهد بی حرمتی و رعایت نکردن ابتدایی ترین احکام اسلامی از سوی عده ای از مردم هستیم.

 fesad-5

امسال هم ماه مبارک رمضان نیز مصادف شده است با گرمای هوا و دریاگردی که گناه این اقدامات غیر اخلاقی را دوچندان می کند.

طبق اطلاعات به دست آمده گاهی اوقات شاهد این هستیم که بعضی از نیروهایی که در کنار ساحل وظیفه ایجاد نظم و جلوگیری از بروز رفتارهای غیر اخلاقی را دارند، در بعضی از مکانها این افراد نیز همراهی کننده این نوع رفتارها هستند، همچنین در بعضی از مناطق ویلاهای کنار ساحل بدون دریافت مدرک شناسایی معتبر کرایه داده می شود. آلاچیق ها و رستورانهایی که تا نیمه های شب باز است نیز فقط به سودآوری مشغولند.

لذت بردن از اوقات فراغت برای هر شخصی به یک شکل خاص می باشد اما در محیط عمومی ارزش اوقات فراغت احترام به قوانین و برهم نزدن آرامش دیگران به هرشکلی است.

بی حجابی و عدم رعایت شئونات اسلامی به معنای اختیار عمل داشتن و یا آزادی و از این قبیل اصطلاحات با کلاس نیست، در واقع نشان دادن سطح پایینی از شعور در محیط جمعی است.

fesad-12

funrooz.com

fesad-1 42407209100185798872

اما جدای از قبح شکنی و برهم زدن آرامش دیگر خانواده ها، بزرگترین سوء استفاده از این قبیل رفتارها عکسبرداری و انتشار تصاویر مبتذل در شبکه های اجتماعی و رسانه های بیگانه به منظور نشان دادن چهره ای متفاوت و البته سیاه نمایی از ایران است.

0,,17626546_303,00

سیاه نمایی و بزرگ نمایی های رسانه های بیگانه فارسی زبان در این موضوع در قالب آزادی های یواشکی و دین زدگی و از این دروغهای شاخ دار….کم نبوده و به دلیل معاند بودنشان با ایران و ایرانی از هر مسئله کوچکی قصد ضربه زدنهای بزرگ را دارند.

HM-2013488999002359471402294445.2034

به همه کسانی که خواسته یا ناخواسته دست به هنجارشکنی های گوناگون می زنند نصیحت می شود که اگر به مسائل اعتقادی و دینی عقیده ای ندارند حداقل به مسائل و قوانین جمعی و احترام به محیط عمومی اعتقاد داشته باشند.

همچنین به غیر از خود مردم، از ارگانهای مربوطه نیز انتظار توجه بیشتر به حل این قبیل از مشکلات را داریم.

البته لازم به ذکر است که رئیس پلیس امنیت عمومی استان گیلان اخیرا در مصاحبه ای با خبرنگاران بر تامین امنیت اخلاقی و اجتماعی در شهرستانهای ساحلی و مناطق سیاحتی و استفاده از نیروهای مجرب و متعهد تاکید کرده و همچنین برخورد با ناهنجاریهای اخلاقی و اجتماعی در سواحل و تفرجگاهها را از دیگر اهداف پلیس امنیت عمومی دانست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
خخخخ
هنجار شکن؟؟؟؟؟؟؟؟ بسی خندیدیم
.
ایکاش کمی هم خبرهای خوشحال کننده داشتید!!
محسن پور اصلی
خیلی هم خبر خوبی بود ما بسیار مسرور گشتیم.ما هم در حوزه خود آزادی یواشکی داریم...
در حاشیه