جناب رهنما، آیا فرقی بین یک هیئت قهرمان پرور با یک هیئت فاقد هرگونه تحرک وجود ندارد؟

شهرام ضمیریان خطاب به مدیر کل ورزش و جوانان گیلان گفت : جناب استاد رهنما، آیا فرقی بین یک هیئت موفق و قهرمان پرور با یک هیئت فاقد هرگونه تحرک وجود ندارد و آیا ورزش استان فقط در رشته کاراته معطوف شده است ؟؟؟!

جناب رهنما، آیا فرقی بین یک هیئت قهرمان پرور با یک هیئت فاقد هرگونه تحرک وجود ندارد؟

به گزارش ۸دی نیوز، شهرام ضمیریان رئیس هیئت شمشیربازی استان گیلان در گفت و گو با خبرنگار لنگرنیوز با انتقاد از مدیر کل اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان گفت : در طی تماسی که در سال گذشته از سوی مدیر کل اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان با من انجام شد گفته شد که سالن شمشیربازی استان را تحویل تا به مرکز استعداد یابی و قهرمانی رشته کاراته تبدیل شود و ورزشکاران رشته شمشیربازی در سالن های تعویض لباس و گرم کردن در مجموعه ۶ هزار نفری رشت استفاده کنند.

رئیس هیئت شمشیربازی استان گیلان افزود : با پیگیری ها و فشاری که از سوی فدراسیون شمشیر بازی انجام شد این مورد این مورد رفع و سالن شمشیربازی در سال ۹۳ در اختیار هیات شهرستان رشت بود، این درحالی است که سالن مذکور تقریبا تنها سالن استاندار استان گیلان است.

وی با بیان اینکه در ۱۲ آبان ۱۳۹۰ با حکم دکتر فضل الله باقر زاده به عنوان سرپرست هیئت شمشیربازی استان گیلان انتخاب شدم گفت، اظهار کرد : در زمان پذیرش سرپرستی، این هیئت ۲۵۰ میلیون ریال بدهی و یک سالن مخروبه و فاقد امکانات داشت.

شهرام ضمیریان اضافه کرد : با حکم اعضای مجمع انتخاباتی هیئت شمشیربازی از ۲۰ دی ۱۳۹۱ به عنوان رئیس هیئت شمشیر بازی به صورت جدی تر کار خود را ادامه دادم که تاکنون شاهد رشد چشمگیری در این رشته ورزشی در سطح استان و کشور بودیم.

رئیس هیئت شمشیربازی استان گیلان تصریح کرد : ۸ مدال آسیایی و ۱۸ مدال کشوری حاصل دسترنج ششمشیربازان استان گیلان در سال ۱۳۹۳ است که موجب شد هیئت شمشیربازی گیلان از رتبه ۱۱ به رتبه ۶ کشوری دست پیدا کند.

وی اضافه کرد : در طول فعالیت ۴ ساله در هیئت شمشیر بازی گیلان، بیش از ۴ نفر به رده های مختلف تیم ملی شمشیر بازی توانستند راه پیدا کنند.

ضمیریان با بیان اینکه در طول ۴ سال اخیر کمتر از ۷۰ میلیون ریال به هیئت شمشیر بازی از سوی اداره ورزش و جوانان گیلان منتقل شد، گفت : ۲۷۰ میلیون ریال هزینه بازسازی و تجهیز سالن شمشیر بازی در رشت و پرداخت بخشی از بدهی های گذشته شامل اجاره، آب، برق، گاز و … بود که حقیر با هزینه شخصی پرداخت کرده ام و تا پایان سال ۹۳ کوچکترین کمکی به هیات نشد و در سال ۹۴ نیز پاداش این هیات تخلیه سالن شمشیربازی بوده است.

رئیس هیئت شمشیربازی گیلان اضافه کرد : در زمان مدیر کلی محمد بابایی و مسعود رهنما در ورزش و جوانان استان، همگی تلاش کردند که بعد از بازسازی و تجهیز سالن شمشیر بازی، این سالن را از هیئت شمشیر بازی خارج کنند که تماس مسعود رهنما در سال ۱۳۹۳ و دخالت فدراسیون شمشیربازی نزدیک ترین نمونه این اقدامات است.

وی با بیان اینکه محمد رهبری در رشته سابر توانسته بود در بازی های آسیایی اینچئون کرده جنوبی در سال ۲۰۱۴ را کسب کند، اضافه کرد : مدیر کل ورزش و جوانان گیلان تاکید کرده بودند که از هیئت هایی که سهمیه و مدال کسب میکنند به صورت همه جانبه حمایت میکنند ولی در مدت تقریبا ۴ سال و با توجه به مدال ها و سهمیه های این هیئت ورزشی، تاکنون کوچکترین حمایتی از این هیئت ورزشی نشد.

شهرام ضمیریان خطاب به مدیر کل ورزش و جوانان گیلان گفت : جناب استاد رهنما، آیا فرقی بین یک هیئت موفق و قهرمان پرور با یک هیئت فاقد هرگونه تحرک وجود ندارد و آیا ورزش استان فقط در رشته کاراته معطوف شده است ؟؟؟!

رئیس هیئت شمشیربازی گیلان با بیان اینکه مشخص نیست تا چه زمانی شاهد بی عدالتی در اداره کل ورزش و جوانان گیلان باشیم، افزود : آیا عدم توفیق در رشته های مختلف ورزش استان، نشانه تمرکز بیش از حد شما(مسعود رهنما) به رشته کاراته حکایت ندارد؟؟؟!

وی با بیان اینکه در طول ۱۷ سال قبل از تحویل سرپرستی هیئت شمشیر بازی، ۷ مدال کشوری و آسیایی حاصل شد، تصریح کرد : در طول ۴ سال اخیر ۶۸ مدال آسیایی و کشوری رنگارنگ توسط ورزشکاران رشته شمشیربازی گیلان به دست آمد که این نشان از تحرک و توانایی این رشته ورزشی می باشد و از استاندار ورزش دوست گیلان خواهشمندیم تا به این حق کشی ها در ورزش استان پایان دهند.

 

photo_2015-07-04_11-30-35

تصاویر زیر مربوط به قبل و بعد از بازسازی و تعمیر سالن شمشیر بازی رشت می باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه