خانم ابتکار مزارع خشک شده تالش را ببیند!

نماینده تالش و رضوانشهر ، ماسال خطاب به رئیس سازمان محیط زیست اعلام کرد : خانم ابتکار مزارع خشک شده تالش را ببیند.

خانم ابتکار مزارع خشک شده تالش را ببیند!

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از مریان خبر، محمود شکری نماینده مردم تالش ، رضونشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه تالش با اشاره به کم آبی موجود در تالش وجود یک سد در تالش را مانع از بوجود آمدن شرایط بحرانی دانست .

وی توجه به مسئله کم آبی هم در بخش شرب و هم در بخش کشاورزی در تالش و ماسال و رضوانشهر را خواستار شد .

شکری اظهار داشت ما بیشتر از آنکه از کم آبی رنج ببریم ازعدم مدیریت صحیح در منابع آبی رنج می بریم .

وی تولید آب شرب در تالش را ۱۵۰ لیتر و مصرف آب را ۲۰۰ لیتر در ثانیه اعلام کرد و افزود اگر خانم ابتکار به جای اینکه از تهران تصمیم می گرفت و حرف چند تشکل را گوش بمی کرد به تالش می آمدد و مشکلات کشاورزی و آب شرب تالش را میدید با ساخت سد شفارود موافقت می کرد .

نماینده تالش ، رضوانشهر و ماسال در ادامه گفت شبکه لوله گذاری آب تالش بیش از ۳۰ سال قدمت دارد و باید این شبکه اصلاح شود .

محمود شکری در پایان صحبت های خود از اختصاص ده هزار هکتار زمین کشاورزی در استان گیلان برای ایجاد اشتغال در بخش کشاورزی بصورت تعاونی در آینده نزدیک خبر داد .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
28
با سلام نمی توان به علت کشاورزی مدیریت نشدده و ناکارا طبیعت را نابود کرد. از بین بردن حق ابه طبیعت و نابودی چرخه اب و اکوسیستم بزرگترین اسیب و عامل نابودی اب مورد نیاز در سطوح مختلف زمین در اینده و پایین دست در حاضر است. الگویکشت را تغییر دهید. اگر واقعا نیتان این است.
در حاشیه