شهرک صنعتی چالشم در شرق گیلان احداث می‌شود

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زیرساخت‌های شهرک صنعتی تموشل به اتمام رسیده است گفت: شهرک صنعتی چالشم در شرق گیلان احداث می شود.

شهرک صنعتی چالشم در شرق گیلان احداث می‌شود

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از تسنیم، ایرج ندیمی با اشاره اینکه دیدار چهره به چهره با مردم برای رفع مشکلات آنها از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در دستور کار نمایندگان قرار دارد اظهار داشت: پیگیری و نظارت کمی و کیفی و اطلاع از مشکلات می‌تواند در رفع معضلات شهرستان و استان بسیار موثر واقع شود.

وی با بیان اینکه رسیدگی به مسائل صنفی مانند ورزشکاران و گروه‌های مختلف و برقراری ارتباط با آنها از مواردی است که در دستور برنامه های نمایندگان قرار دارد گفت: برپایی نشست‌ها با مدیران و مسئولان و مردم هرکدام به ما کمک می‌کند تا بدانیم که چه تصمیمات و مداخله ای را باید در برنامه‌ها داشته باشیم.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پروژه‌های قابل توجه‌ای در شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل به صورت نیمه‌تمام و یا فعال داریم اعلام کرد: در شهرستان سیاهکل پروژه سیمان سبز دیلمان با سه هزار و ۴۰۰ تن کلینکر  به بهره‌برداری رسید.

ندیمی با بیان اینکه برای حل مشکل تردد جاده سیاهکل –دیلمان، مسیر آن تعریض می‌شود افزود: جاده سیاهکل – سراوان که شرق گیلان را به محور اتوبان قزوین – رشت می‌رساند را به مرز بهره‌برداری رسانده‌ایم و در حال حاضر بهره‌برداری موقت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در لاهیجان تقاطع میدان گیل به مناقصه رفت و به‌زودی کار آن شروع می‌شود تصریح کرد: پروژه ورزشی شهدای لاهیجان به بهره‌برداری رسید و مجتمع فرهنگی با رشد قابل توجه از اعتبارات در حال انجام است.

این نماینده با تاکید بر اینکه در مباحث مربوط به پروژه فاضلاب، اولین دوره بهره‌برداری تصفیه‌خانه را شروع کردیم، خاطرنشان کرد: تصفیه‌خانه سیاهکل دو ماه دیگر به مناقصه می‌رود و در رابطه با گازرسانی، تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار تا پایان سال گازرسانی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های شهرک صنعتی تموشل به اتمام رسیده است افزود: در ارتباط با شهرک جدید صنعتی چالشم سیاهکل به نتیجه رسیده‌ایم و رویکرد ما این است که بخش عمده‌ای از پروژه‌های نیمه تمام را به پایان برسانیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه