اخیراً خبرهایی به ما رسیده که در شأن هلال احمر استان نیست!

نایب رئیس فراکسیون هلال احمر مجلس شورای اسلامی گفت: هلال احمر گیلان با نگاه فراجناحی و فرامنطقه‌ای به صورت ملی در بحران‌ها و حوادث اقدام کند.

اخیراً خبرهایی به ما رسیده که در شأن هلال احمر استان نیست!

به گزارش ۸دی نیوز، محمدحسین قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه ما انتظار داریم هلال احمر در خدمت آسیب‌دیدگان و نیازمندان جامعه باشد اظهار کرد: باید شاهد توزیع عادلانه اعتبارات بر اساس شاخص‌های نیاز و نقاط آسیب‌پذیر در استان باشیم.

وی با تاکید بر توجه بر نگاه یکسان هلال‌احمر استان نسبت به پروژه‌های شهرستان‌ها، افزود: تفکر جریانی، جغرافیایی و دلبستگی به یک شهرستان و قومی‌گری برازنده هلال احمر گیلان نیست.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه نباید هلال احمر را به صورت جناحی، حزبی، منطقه‌ای و یا جغرافیایی دید، تصریح کرد: اخیراً خبرهایی به ما رسیده که در شأن هلال احمر استان نیست.

وی پرترافیک‌ترین فراکسیون‌های مجلس شورای اسلامی را فراکسیون هلال‌ احمر با ۱۴۷ نماینده عضو عنوان کرد و گفت: از مدیرعامل هلال‌ احمر گیلان انتظار می‌رود فراجناحی حرکت کند و توزیع اعتبارات را عادلانه و بر اساس شاخص‌های استان داشته باشد.

قربانی با تصریح بر اینکه به دنبال مچ‌گیری و زیرسئوال بردن نیستیم، خاطرنشان کرد: اخیراً ایجاد پایگاه امداد و نجات بندر کیاشهر مصوب شد و بودجه‌ای از تملک‌دارایی و تبصره ۲۲ ماده ۱۸۰ برای آن گذاشته شد اما شاهد هستیم که در دیگر شهرهای استان پایگاه‌های امداد و نجات افتتاح می‌شود و مصوبه مذکور محقق نشده که موجب نگرانی شده است.

نایب رئیس فراکسیون هلال احمر مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هلال‌ احمر باید نگاه توسعه‌محور در تمام شهرهای استان داشته باشد، متذکر شد: از نگاه جغرافیایی که به نفع هلال احمر نیست پرهیز شود.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
مردم
فعلا هلال احمر تمام توانش رو گذاشته روی منطقه صومعه سرا! خب دلیلش هم واضح و روشنه نیاز به توضیح نیست انتخابات مجلس نزدیکه جناب قربانی
نیوز
یعنی صومعه سرا و شفت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در حاشیه