جزئیات خلافکاری های سریالی دایی و خواهرزاده گیلانی افشا شد

سارق حرفه ای پس از دستگیری، در بازجویی های کارآگاهان آگاهی استان گیلان جزئیات ۱۴ فقره خفت گیری سریالی با کمک خواهر زاده اش را افشاء نمود.

جزئیات خلافکاری های سریالی دایی و خواهرزاده گیلانی افشا شد

به گزارش ۸دی نیوز، سرهنگ فرهاد فلاح کریمی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی کلانتری۱۲ شهرستان رشت در گشت زنی به راکب و ترکنشین یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شده که به علت عدم توجه به ایست و اقدام به فرار، طی تعقیب وگریز در نهایت با استفاده از فنون رزمی یکی از متهمان دستگیر و جهت انجام تحقیقات علمی به پلیس آگاهی معرفی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه متهم ۴۰ ساله دستگیر شده سابقه دار می باشد، افزود: متهم پس از تناقض گویی، در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان آگاهی به ۱۴ فقره سرقت خفت گیری و پول قاپی با کمک خواهر زاده اش اعتراف کرد.

سرهنگ فلاح کریمی تصریح کرد: سارقان با مراجعه به بانکها سوژه های خود را که عمدتا افرادی بوده اند که پول نقد زیادی دریافت می نمودند را شناسایی و با موتور سیکلت اقدام به تعقیب سوژه نموده و با ایجاد درگیری ساختگی و قاپیدن پول نقد و فرار از محل با موتورسیکلت یا تعقیب سوژه تا محل توقف و در صورت ترک خودرو با شکستن شیشه اقدام به سرقت وجه نقد از داخل آن می کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه دستگیری متهم دیگر این پرونده هم اکنون در دستورکار کارآگاهان آگاهی قرار دارد، از مردم خواست، در صورت امکان از حمل پول زیاد به تنهایی خوداری نموده وهمچنین به جای حمل پول نقد از چک رمزدار استفاده نمایند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
سامان
واقعا دمتون گرررررم...هرکی تیتر این خبرو زد دمششششش گرم....اشاره خوبی به دایی و خواهرزاده اصلی گیلان بود!!!!!!ایشالا یه روز پلیس اگاهی خبر اونارو بده...
مردم
زنده باد تمامی دایی و خواهرزاده های عزیز و اصیل گیلان که باعث افتخار و سربلندی گیلان و گیلانی هستند
همسایه
از این سایت زرد و مطالب بی کیفیتش، نباید انتظار تیتری بهتر از این داشت!
در حاشیه