حجت الاسلام ابوترابی سخنران مراسم ۱۳آبان رشت خواهد بود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان از سخنرانی حجت الاسلام ابوترابی در روز ۱۳آبان در جمع راهپیمایان در میدان شهر داری خبر داد و گفت: نباید فقط دانش آموزان ودانشجویان در راهپیمایی شرکت کنند بلکه باید از تمامی اقشار حضور داشته باشند.

حجت الاسلام ابوترابی سخنران مراسم ۱۳آبان رشت خواهد بود

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری در جلسه ی هماهنگی برنامه های روز ۱۳آبان ضمن تبریک به مناسبت دهه ولایت وعید غدیر خم این پرسش را مطرح کرد: آیا ما امروز دست  کسانی را که بالا می بریم شاخص های علوی دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان افزود:امام علی (علیه السلام)همه ی نهضت است .ازخدا می طلبیم در مسیر ارزش ها وامام علی قرار بگیریم.

حجت الاسلام اشجری بابرشمردن سه رخداد روز ۱۳آبان گفت:در این روز در  سال ۴۲ امام خمینی به ترکیه تبعید شدند ، سال  ۵۸لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان تسخیر شد و سال ۵۷ تعداد ی از دانش آموزان به شهادت رسیدند.

وی به هماهنگی های انجام شده برای راهپیمایی روز ۱۳آبان در مرکز استان وشهرستان ها اشاره کرد وگفت:۴مسیر برای راهپیمایی انتخاب شده است که به میدان شهر داری ختم می شوند.

اشجری با بیان اینکه ۱۳آبان امسال مصادف با آخرین روز ماه ذی حجه است گفت:باید فضای راهپیمایی با ایام محرم تناسب داشته باشد و آنرا به سمت محرم هدایت کنیم .

وی از سخنرانی حجت الاسلام ابوترابی در روز ۱۳آبان در جمع راهپیمایان در میدان شهر داری خبر داد وعنوان داشت: نباید  فقط دانش آموزان ودانشجویان در راهپیمایی شرکت کنند بلکه باید از تمامی اقشار در راهپیمایی ۱۳آبان حضور داشته باشند و همه ی مردم درمراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی شرکت کنند.

فرماندار شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی منشا تحولات در دنیای امروزاست، اظهار داشت: امام راحل جنگ تحمیلی وانقلاب اسلامی را با رهبری  وهدایت، به پیروزی رساندند وبعد ازایشان مقام معظم رهبری،انقلاب را هدایت کردند.

سید ولی ا… عظمتی با بیان اینکه فلسفه ی وجودی پیامبر وائمه، تشکیل حکومت اسلامی بود گفت:انقلاب اسلامی نقطه ی عطفی در تاریخ بوده و ادامه ی همان هدایت ها از سوی پیامبراست.

وی به کشتار دانش آموزان در ۱۳آبان سال ۵۷اشاره کرد وافزود:این حرکت توانست به حرکت امام شتاب بیشتری ببخشد ودر ۱۳آبان سال ۵۸لانه جاسوسی امریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام تسخیر شد.

فرماندار رشت اضافه کرد:۱۳آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است وهمه ی رسانه ها ودستگاه های اداری باید تلاش کنیم که حرکت عظیم مردم را در این روز عمومیت ببخشیم چرا که تک تک مردم در مبارزه با استکبار جهانی نقش داشتند.

عظمتی با تاکید براینکه لازم است این روز را با شکوه برگزار کنیم،گفت:به  بسیاری از دستگاه های اجرایی مانند بنیاد شهید،نیروهای انتظامی ونظامی ونیروی بسیج ودانشگاه ها،دستورالعمل صادر شده است  وتاکید شده که راهپیمایی هرچه باشکوهتر برگزار شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه