روزه ضامن ارتقاء سلامت و امنیت جامعه است

رئیس پلیس شهرستان لنگرود استان گیلان در مراسم ضیافت افطار که با حضور اعضای شورای تامین شهرستان همراه بود، گفت: روزه ضامن ارتقاء سلامت و امنیت جامعه است.

روزه ضامن ارتقاء سلامت و امنیت جامعه است

به گزارش ۸دی نیوز، فرماندهی انتظامی شهرستان لنگرود ضیافت افطار شب سیزدهم ماه مبارک رمضان را با حضور امام جمعه، رئیس دادگستری، اعضاء شورای تامین شهرستان لنگرود، کارکنان انتظامی و سربازان در مقر ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار کرد .

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود در مراسم ضیافت افطار اظهار داشت: حقیقتا روزه گرفتن ضامن سلامت جسمی و روحی انسان ها و از همه مهمتر ضامن ارتقاء سلامت و امنیت جامعه است .

سرهنگ نیک فرد با اشاره به اینکه روزه به کلیه فعالیت های انسان رنگ و جلوه خدایی می بخشد یاد آور شد : این اعتقاد مسلمانان به اینکه در این ماه همه مهمان خدا هستیم موجب می گردد رشته های انس و الفت خویش را به هم بیشتر پیوند داده و با نور محبت بر تیرگی ها و پلشتی ها فائق آییم .

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود همچنین خاطرنشان کرد: بر پایی ضیافت افطار در مقر ستاد فرماندهی،کلانتری ها و پاسگاه ها، برپایی مراسم انس با قرآن، حفظ قرآن در ماه مبارک رمضان همواره از برنامه های این فرماندهی برای ارتقاء روحیه معنوی کارکنان و خانواده های آنان می باشد .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه