کلاهبرداری میلیونی از شهروند گیلانی با وعده اعزام به کانادا

شاکی که جویای کار در یکی از کشورهای اروپایی بود با پرداخت مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال و تهیه پاسپورت به ترکیه عازم شده بود ، اما به محض ورود به فرودگاه به دلیل داشتن ویزای جعلی توسط ماموران ترکیه دستگیر شد.

کلاهبرداری میلیونی از شهروند گیلانی با وعده اعزام به کانادا

به گزارش ۸دی نیوز، سرهنگ فرهاد فلاح کریمی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام شکایت فردی مبنی بر کلاهبرداری از وی برای اخذ ویزا، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان افزود: شاکی که جویای کار در یکی از کشورهای اروپایی بود، به واسطه دوستان خود باشخصی ساکن رشت آشنا شده و آن شخص طی چندین مرحله ملاقات حضوری اظهار می دارد پسر عمویش که فردی با نفوذ است، در کشور ترکیه اقامت داشته و قادر به اخذ ویزا و اقامت و مجوز کار در کشور کانادا می باشد.

سرهنگ فلاح کریمی با بیان اینکه مالباخته با پرداخت مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال و تهیه پاسپورت به ترکیه عازم شده بود افزود: پس از ملاقات با فرد مورد نظر ویزا و بلیت رفت به کشور کانادا در اختیار شاکی قرارگرفت، اما به محض ورود به فرودگاه به دلیل داشتن ویزای جعلی توسط ماموران ترکیه دستگیر شد.

فلاح کریمی با اشاره اینکه کارآگاهان پلیس با تحقیقات و بررسی، سر نخ هایی از متهم بدست آورده و وی را دستگیر نمودند، ادامه داد: متهم دستگیر شده در بازجویی های پلیس به همدستی با دونفر دیگر در کلاهبرداری از مردم اعتراف نمود.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه متهمان به مقام قضایی معرفی و با قرار صادره مناسب روانه زندان شدند، از شهروندان خواست: از اعتماد بی جا به دیگران خودداری نموده و از انجام هرگونه اقدام خارج از روند قانونی واداری اجتناب کنند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه