رویش های جبهه جوانان مومن انقلابی در گیلان + تصاویر

آنچه در استان گیلان مشهود است پس از فتنه سال۸۸ که ریزشهایی در جبهه خواص رخ داد؛ شاهد حضور و رویش های کثیری در جبهه ولایی انقلاب بودیم که عاشقانانه همچنان از ولایت دفاع می کنند.

رویش های جبهه جوانان مومن انقلابی در گیلان + تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز، پایگاه خبری تحلیلی یاوران گیلان منتشر کرد: طی سالهای اخیر مقام معظم رهبری با وارد کردن کلماتی جدید در معرفی جناح ولایی در کشور در چند نوبت ضمن حمایت از آنان ماموریتهایی را نیز به انان در سخنرانیهای عمومی محول نموده است که آخرین آنها در سالگرد گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر بود.

جملاتی با اشاره به جبهه جوانان مومن و انقلابی؛جناح مومنانه؛ و جمله اخیر ایشان در تاریخ ۶تیر۹۴ که فرمودند: «برای معرفی شهدای هفتم تیر …به نظر میرسد که این کار را هم بایستی سپرد به جناح فرهنگیِ مؤمنِ انقلابیِ مردمیِ خودجوش؛ این جوانهایی که می‌بینید در اطراف کشور به‌طور خودجوش کارهایی انجام میدهند – کارهای فرهنگی انجام میدهند، کارهای هنری انجام میدهند، حقایقی را احیاء میکنند، استعدادهایی را بُروز میدهند، از استعدادهای بالفعلی استفاده میکنند – این کار را هم آنها باید بکنند»

آنچه در استان گیلان مشهود است پس از فتنه سال۸۸ که ریزشهای در جبهه خواص رخ داد؛شاهد حضور و رویش های کثیری در جبهه ولایی انقلاب رخ داد که مبنا, گفتار و اندیشه و رفتار خود را بر پایه رهنمودهای مقام معظم رهبری قرار داده و به دنبال شاخصه مکتب امام خمینی(ره) که معنویت؛عقلانیت و عدالت است می باشند.

جوانان ولایی و مومن و انقلابی که در گوشه و کنار این استان بدون وابستگی به باندهای ثروت و قدرت؛ با اتکا به روحیه جهادی و توجه به اصول و با دغدغه فرآیند تشکیل تمدن اسلامی به اندازه وسع خود در جهاد فرهنگی و سیاسی و بصیرت یابی و بصیرت افزایی تلاش میکنند.

جبهه مردمی فرهنگی انقلاب اسلامی با جوانان مومن و انقلابی در فرآیندی نظم یافته امکان ظهور فرصتهای جدید خدمت به انقلاب و اسلام و ولایت و راه شهدا را میتوانند با وحدت و همدلی و همگرایی و هم افزایی و ایجاد شبکه منسجم غیر حزبی ؛ و البته موحدانه و تشکیلاتی ؛ جبهه جوانان ولایی را در گیلان به ثمر رسانده و برای تحقق الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در پهنه جغرافیایی استان گیلان؛ که مجاهدانی چون میرزا کوچک خان جنگلی؛ شهید املاکی و تا به امروز شهیدان مدافع حرم همچون ، شهید علیزده و فرهاد خوشه بر را در تاریخ خود به یادگار دارد؛ تحقق ببخشند.

برگزاری برنامه های در مساجد مختلف شهر رشت و استان همچون مسجد بادی الله؛ مسجدامام حسن مجتبی؛ مسجد فاطمه زهرا ؛مسجد سید الشهدا؛ مسجد قدس؛ مسجدآفخرا؛ مسجد صاحب الزمان؛مسجد طالقانی؛مسجدسرخبنده؛مسجد امام رضا و صدها حسینه و کانون و مرکز فرهنگی دیگر حلقه وصل جناح مومنانه دلبسته با آرمانهای ولایت است.

javanan-gilanبه گزارش هشت دی نیوز، بدیهی است که بسیاری از جوانان مومن و انقلابی در استان داریم که بدون هیچ چشم داشتی شبانه روز وقت خود را صرف فعالیتهای فرهنگی، اجتماعی، تربیتی و … می کنند ولی منبع منتشر کننده این خبر به علت محدودیت اندازه عکس فوق، نتوانست تصاویر آن بزرگواران را منتشر نماید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
معلومه صرفا از یه قشر خاص انتخاب کردید .. یچه های باسواد و فعالتر از اینهم هم هستن
حبیب دوست
وقعا قشنگ بود عکسها خیلی خوش ذوق چیده شده تشکر
ناشناس
ای خدا مردم چقده خودشونو تحویل می گیرن!!!
محمد لطیفی
سلام خدا به شبکه های اجتماعی برکت بده که شما تونستید این عکس هارا جمع اوری کنید.ممنون از 8دی
ناشناس
جوانان انقلابی دیگر هم بودن ورویش پیدا کردند این رویش ها [...] از جبهه فرهنگی می گیرن
باار
حتما از شناسنامه باند قدرت و قروث بعضی از اقایون بفرمایید تا مردم اطلاع پیدا کنند.جوانان ولایی داریم که شبانه روز در خدمت نظام هستند ودر گمنامی هستند بردار...
.
لطفا اسامی این افراد و کاری رو که در جناح مومن انقلابی در حال انجام هستند هم بنویسید. انصافاً برخی از افراد مطرح شده در عکس مصداق متن خبر می‌باشند، اما به نظر می‌آید تا حدودی، تصاویر افرادی در این عکس دیده می‌شود که یا دارای تریبون و رسانه هستند و یا فعالیت‌های ویترینی فرهنگی انجام می‌دهند!! بماند که در مورد بعضی از تصاویر ان‌قلت وجود دارد. هستند افراد اثرگذارتر و گمنامی ـ که به دلیل همان گمنامی و برکتی که در آن گمنامی می‌بینند ـ دراین تصویر اثری از آنان نیست. اگر هدف این مطلب الگودهی برای جامعه باشد، مطمئناً مطلب نا مناسبی است. چرا که روی برخی از این افراد إن‌قُلت‌های اساسی و علامت سوال‌های مهمی وجود دارد. امام خامنه‌ای: در زمینه‌هاى فرهنگى، دنبال کارهاى تشریفاتى و ویترینى نباشید. نمایش دادن کار فرهنگى، نه اینکه فایده‌اى ندارد؛ ضرر هم دارد. در زمینه‌ى فرهنگ باید دنبال کارهاى محتوائى و اصیل و واقعى رفت، که امروز نیاز عمده‌ى کشور هم این است.
منتقد در پاسخ به .
واقعا واسه طرز تفکر شما متاسفم یعنی شما میگین هرکی جلوش میکروفونه داره کار فرهنگی میکنه؟ خیلی خندیدم
گمنام
کار جالبی نبود! خوشیفتگی را نشان دادید! افراد گمنام زیادی هستند که دارند کار میکنند. کار بسیار اشتباهی بود... ما برای گمنامی امدیم نه شهرت...
سهیل
اگه دارید کار می کنید و نیتتون برای خداست دیگه این ویترین چیه برای خودتون درست کردید؟!!!!! دیگه چرا خودتونو برتر از دیگران معرفی می کنید آقای امین چه خوب می شد این حدیثو سرلوحه کارتون قرار می دادین. امام صادق (ع): « اگر میتوانید خود را ناشناس و گمنام کنید ... هیچ مهم نباشد برای شما که مردم شما را مورد تعریف و تمجید قرار ندهند ولو در نزد مردم مورد مذمت هم باشید .... همین که در نزد خداوند متعال محمود و مورد ستایش باشید کافی است .... کسی که معتقد باشد بر دیگری برتری دارد از متکبرین است ... »(بحار الانوار75-255)_(الکافی8-128)
ناشناس
مدیر سایت چقدر خودشه تحویل می گیره . عکس خودشو زده ولی عکس کسایی که برای سایتش مطلب می فرستند نزده
محمد
یعنی فقط همینا رویش انقلاب بودن بعضی از این افراد اصلا کار فرهنگی نکردن واقعا جای تاسف داره
مردم
هر کی ریش داره جوان مومن انقلابیه؟ من مره قوربان ده اینا یه مشت...
محمدعلی قاسم زاده
بدبختی جریان حزب اللهی در کشور همین کامنتهای هست که افراد میگذارند گمنامانی که چون عکس و خبرشان نیست آنچنان ناراحتند که دست به تخریب میزنند قطعا همه این تصاویر و با توجه به متن فوق العاده زیبایی که نوشته شده صدهها جوان ولایی دیگر هم هستند لکن هوای نفس این کامنت گذاران که نمی خواهم بگویم حسادت لکن خشمشان را میتوان دید بهتر است بجای آب به آسیاب دشمن ریختن بفکر همدلی و همیاری و اتحاد بیشتر بود
ناشناس
رهبر انقلاب: یکی از تعبیرات مرحوم شهید بهشتی که بعنوان یک عیب مطرح می کرد و به دل انسان می نشست این بود، می گفت فلانی دوست می دارد بدرخشد ، این عیب بود . آنهایی که دوست می دارند مورد ستایش این و آن قرار بگیرند ، باید بدانند یک عیبی است در خودشان ، ولو یک خدمتی را انجام داده باشند. 68/6/8
گمنام
دفترچه گناهان یک شهید 16 ساله درتفحص پیداشد شنبه :بدون وضو خوابیدم یکشنبه :خنده بلند درجمع دوشنبه:احساس غرور برای لحظه ای سه شنبه:نماز شب راتند خواندم چهاشنبه:فرمانده درسلام کردن ازمن پیشی گرفت پنج شنبه :ذکرروز رافراموش کردم حالا چه عرض اندامی برای شما باقی میمونه که عکسهاتون به عنوان مومن زدید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
mn
من،منه قوربان.جمع کنید این مسخره بازیهارو.کاملا معلومه که گزینشی عمل شده.
یک آشنا
از خوندن بعضی از کامنتها واقعا شرمم اومد آخه ما گیلانی ها تا کی میخوایم بیگانه پرست و غیر متحد باشیم به جای خوشحال بودن و کمک به جوونای شهرمون فقط بلدیم تخریب کنیم
سجاد
بسیار متاسف شدم عکس. [...] و [...] را در بین نیروهای حزب اللهی دیدم. اینها از عناصر [...] هستند، [...] از زمان لاریجانی به شورای امنیت رفت در دوره جلیلی بیرونش کردند و الان باز آنجا مسولیت گرفته [...] هم که [...] احمدی نژاد و [...] دولت روحانی است.
در حاشیه