نشست های علمی حجاب و عفاف در مجتمع خاتم الانبیا رشت برگزار می شود

کارگاه آموزشی و علمی حجاب و عفاف در رشت با هدف ارتقای کیفیت زندگی در خانواده ها، در موضوعاتی مانند تعامل منطقی و مطلوب در خانواده و شیوه های حل تعارض و مشکل در خانواده در مجتمع خاتم الانبیا رشت برگزار میشود.

نشست های علمی حجاب و عفاف در مجتمع خاتم الانبیا رشت برگزار می شود

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از «دیارباران» نشست های علمی حجاب و عفاف در رشت در قالب کارگاه های آموزشی از سری برنامه های جشن رمضان رشت به همت انجمن قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت و با همکاری امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با هدف ارتقای کیفیت زندگی در خانواده ها، در موضوعاتی مانند تعامل منطقی و مطلوب در خانواده و شیوه های حل تعارض و مشکل در خانواده برگزار شد.

این برنامه این هفته با حضور خانم منانه محمودی از اساتید مؤسسه چشمه نور رضوان رشت، از ساعت ۴ عصر در سالن شهید انصاری مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت، پذیرای علاقمندان خواهد بود.

این کارگاه آموزشی به دلیل اهمیت تعمیق عفاف و حجاب، با پخش فیلم های کوتاه و تیزرهایی پیرامون مسئله حجاب، سخنرانی و برگزاری مسابقه همراه خواهد بود.

گفتنی است نشست های علمی عفاف و حجاب با موضوعاتی شامل مبانی حجاب در قرآن، عفاف و حجاب و تاثیر آن در تحکیم بنیان خانواده، پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه، ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و همچنین زیبایی های عفاف و حجاب، برگزار می گردد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه