برای حل مشکلات نباید تنها منتظر سرانجام مذاکرات هسته ای بود/ نباید نسبت به داشته هایمان بی تفاوت باشیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، گفت: با قطع یارانه پزشکان، دیگر مشاغل پردرآمد نیز در این فهرست قرار می گیرند و حواشی در این راستا فضای سیاست هدفمندی یارانه ها را در دولت یازدهم غبار آلود نخواهد کرد.

برای حل مشکلات نباید تنها منتظر سرانجام مذاکرات هسته ای بود/ نباید نسبت به داشته هایمان بی تفاوت باشیم

به گزارش ۸دی نیوز، انوش برزیگر در گفت وگو با خبرنگار «دیارباران» با اشاره به قطع یارانه اقشار پردرآمد اظهار کرد: با وجود تحریم ها و فشارهای اقتصادی خیلی از خلاء ها و کمبود ها باید در داخل کشور حل و فصل و مشکلات رفع شود.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی به معنای اتکا به پتانسیل های داخلی است، گفت: باید از موجودی و ظرفیت های داخلی در راستای شکست دیوار سخت تحریم ها استفاده کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بابیان اینکه برای حل مشکلات نباید تنها منتظر سرانجام مذاکرات هسته ای بود، بیان کرد: نباید نسبت به داشته هایمان در راستای کم رنگ نمودن مشکلات بی تفاوت بود.

برزیگر با تاکید بر اینکه قطع یارانه اقشار پردرآمد هزاران میلیارد تومان به خزانه دولت برمی گرداند، اضافه کرد: این حجم سرمایه در بدنه بهداشت و درمان و آموزش و از همه مهم تر تولید در راستای اشتغال زایی و رفع معضل بیکاری در جامعه هزینه و صرف خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با ضرورت حذف یارانه اقشار پردرآمد، ابراز کرد: پزشکان در فضای اشتغال کشور با درآمد های خوب از اقشار پردرآمد جامعه محسوب می شوند و دولت می تواند یارانه پزشکان را قطع کند.

برزیگر در خاتمه اظهار کرد: با قطع یارانه پزشکان، دیگر مشاغل پردرآمد نیز در این فهرست قرار می گیرند و حواشی در این راستا فضای سیاست هدفمندی یارانه ها را در دولت یازدهم غبار آلود نخواهد کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه