اولویت کاری پلیس و دستگاه قضایی برقراری عدالت و امنیت درجامعه است

فرمانده انتظامی شهرستان ماسال استان گیلان گفت: اولویت کاری نیروی انتظامی و دستگاه قضایی، برقراری عدالت و امنیت درجامعه و کسب رضایت شهروندان است.

اولویت کاری پلیس و دستگاه قضایی برقراری عدالت و امنیت درجامعه است

به گزارش ۸دی نیوز، سرهنگ “وحید اصلانی” فرمانده انتظامی شهرستان ماسال به مناسبت هفته قوه قضائیه با رئیس دادگستری این شهرستان دیدار کرده و افزایش تفاهم و تعاملات سازنده بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در کلیه زمینه های پیشگیری اجتماعی و انتظامی، قضایی و آگاه سازی عموم شهروندان به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی، معضلات و افزایش امنیت و بالارفتن احساس امنیت درجامعه را بسیار موثر دانست.

سرهنگ اصلانی بیان داشت: نیروی انتظامی و دستگاه قضایی ، برقراری عدالت و امنیت درجامعه و کسب رضایت شهروندان را اولویت کاری خود قرار داده و با کسانی که بخواهند آسایش مردم را به مخاطره بیندازند برخورد قاطع می نماید.

در ادامه این نشست ” محمودی ” رئیس دادگستری شهرستان ماسال بیان داشت: همکاری و تعامل نیروی انتظامی و دستگاه قضایی باعث امنیت خاطر و جلب رضایت شهروندان خواهد شد.

در پایان این نشست رئیس داگستری شهرستان ماسال ضمن تقدیر از عملکرد پلیس شهرستان در پیشگیری از جرائم و برقراری امنیت در شهرستان عنوان کرد: نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی عرصه را بر مجرمان تنگ کرده و نتیجه این خدمت برقراری امنیت پایدار در شهرستان است .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه