حیات سران فتنه در لسان سران سوخته

نام گذاری امسال به نام سال همدلی و همزبانی توسط مقام معظم رهبری ایجاب می کند تا همه کسانی که دغدغه حفظ دستاوردهای انقلاب و امام راحل را دارند، به میدان آمده و سهم و نقش خود را در جهت تثبیت و تقویت این شعار ایفا نمایند.

حیات سران فتنه در لسان سران سوخته

به گزارش ۸دی نیوز، ابراهیم قاسمی روشن در یادداشتی نوشت:

نام گذاری امسال به نام سال همدلی و همزبانی توسط مقام معظم رهبری ایجاب می کند تا همه کسانی که دغدغه حفظ دستاوردهای انقلاب و امام راحل را دارند، به میدان آمده و سهم و نقش خود را در جهت تثبیت و تقویت این شعار ایفا نمایند. بنابراین هر مجلس و محفلی که بتواند دلسوزان به ارزش های اسلام و انقلاب را گرد آورده و بین آنها همبستگی و پیوستگی به وجود آورد، ارزشمند بوده و برگزار کنندگان آنها نیز از مدح دنیوی و اجر و ثواب اخروی برخوردار می باشند.

ضیافت افطاری رئیس جمهور که با حضور احزاب و گروه ها و جریان های مختلف انقلاب برگزار گردید می توانست به جای پرداختن به مسائل صنفی و گروهی و جناحی با طرح مسائل و مشکلات مربوط به عرصه داخلی و حوزه دیپلماسی بین المللی و شناسایی ریشه ها و ارائه راهکارها و راه حل ها، رکود حاکم بر بازار و فعالیت های اقتصادی را کاهش داد و چرخ زندگی مردم را به حرکت درآورد. این در حالی است که بعضی از مهره های سوخته برخی از احزاب از موقعیت به وجود آمده در این افطاری سوء استفاده کرده و با احساس پشت گرمی از رئیس جمهور، برخی از خطوط قرمزی که بارها توسط مقام معظم رهبری ترسیم شده را نادیده گرفته و گستاخانه به آن بتازند.

سوال این است که چرا باید این افراد معلوم الحال در این جلساتی که برای تالیف قلوب افراد و گروه ها تشکیل شده حضور یابند تا به جای تقویت حس همدلی و همزبانی تخم کینه و کدورت را کاشته و یا درخت کاشته شده آن را آبیاری کنند.

اگر کسانی با ایجاد فتنه درصدد برآمدند تا به همه آرمان های شهداء پشت کرده و خون های ریخته شده شهدای گران قدر انقلاب همانند بهشتی ها و مطهری ها را لگدمال کنند و با این اعمال خائنانه خویش برای همیشه نزد ملت مسلمان و خانواده محترم شهداء بی آبرو و حیثیت شوند، به جرات می توان گفت که خیانت کسانی که امروز به حمایت از این افراد برمی خیزند و یاد و خاطره آنها را در ماه مبارک رمضان آن هم در ضیافت افطاری رئیس جمهور گرامی می دارند، کمتر از خیانت آنها نمی باشد.

مطالبه ما از کسانی است که با عنوان دلسوزان نظام و حامیان خط ولایت و رهبری یا در این محافل حضور می یابند ولی جلسه را ترک نمی کنند و یا به میزبانی برمی خیزند ولی لب به اعتراض باز نمی کنند. سوال این است اگر ماهیت این افراد برای شما روشن است چرا در این جلسات دعوت می شوند و اگر نیست دیگر چه جای درنگ و تردیدی است که باید با انجام فتنه دیگری یا حمایت از فتنه گران دیگری ماهیت آنها روشن گردد.

چگونه در یک جلسه ای که با حضور مسئولین بلند پایه کشوری و حامیان ارزش های دینی و فرامین رهبری تشکیل شده، این افراد به خود جرات دهند تا لقب سید مظلوم را در مورد یکی از سران فتنه به کار برند. اگر این افراد ذره ای احتمال    می دادند که با طرح این قبیل اظهارات ساختار شکنانه مورد عقاب و خطاب همه حضار به ویژه شخص رئیس جمهور محترم قرار می گیرند و لعن و نفرین همه گروه ها و جریانات انقلابی را به دنبال می آورد. چه بسا جرات و جسارت هتاکانه خود را به این حد نمی رساندند و این توجیه از سوی برخی از جریانات که به جهت احترام به رئیس جمهور جلسه را ترک نکرده و به استماع سخنان واهی حامی سران فتنه پرداخته نیز پذیرفته نمی باشد. گرچه در این جلسه اهل بصیرت و معرفتی بودند که که وظیفه دینی و انقلابی خویش را انجام داده و به نشان اعتراض جلسه را ترک نموده و به مخالفت با این منکر پرداخته اند. لازم است تا دیگران نیز با تشخیص به موقع و انجام رفتار و عمل شایسته و متناسب با آن، زمینه ترویج هر نوع منکری را مسدود نمایند.

ابراهیم قاسمی روشن

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه