ضرورت تشکیل کمیسیون تخصصی اقتصاد مقاومتی در مجلس

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس ضرورت تشکیل کمیسیون تخصصی اقتصاد مقاومتی را مورد تاکید قرار داد.

ضرورت تشکیل کمیسیون تخصصی اقتصاد مقاومتی در مجلس

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از فارس، محمود شکری با اشاره به برگزاری نشست خود با دهیاران اظهار کرد: در این نشست پیگیر شرایط خشکسالی هستیم.

وی با بیان اینکه خشکسالی به ویژه در روستاها شرایط عادی ندارد، افزود: نیاز است که ستاد بحران در شرایط فعلی تشکیل شود تا با حضور مسئولان مربوطه بتوان مشکلات مردم را به حداقل رساند.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس یکی از سیاست‌های مهم دولت را حفظ روستاها عنوان کرد و افزود: روستاها بر اساس قانونی مصوب شدند و اگر نتوانیم خدمات لازم را به آنها ارائه دهیم و قادر به متحول کردن اقتصاد روستاها نباشیم، مردم مجبور به ترک روستاها می‌شوند.

وی توجه به محل کسب و کار روستاها را امری مهم خواند و گفت: زمینه درآمدهای روستایی باید به نحوی فراهم شود که منجر به رفاه بیشتر روستاییان شود.

شکری مسئولیت نمایندگان مجلس در قبال مردم را سنگین خواند و تصریح کرد: نمایندگان عضو کمیسیون اقتصادی مجلس باید در کنترل تورم نقش موثری داشته باشند و کمک‌حال دولت باشند.

وی رشد اقتصادی را نیازمند همت مسئولان و نمایندگان در کنار دولت دانست و یادآور شد: تحقق اقتصاد مقاومتی در رشد اقتصادی کشور تاثیرگذار است.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی ضرورت تشکیل کمیسیون تخصصی اقتصاد مقاومتی را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: با توجه به حساسیت موضوع اقتصاد مقاومتی، هیئت رئیسه و نمایندگان مجلس به این نتیجه رسیده‌اند که کمیسیون تخصصی در زمینه اقتصاد مقاومتی تشکیل شود، اگر چه کمیسیون ویژه اقتصادی داریم اما باید به اقتصاد مقاومتی تخصصی‌تر پرداخته شود.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه