آقایان به فتنه‌ گران در استانداری پست می‌دهند/ مردم در ۸دی بساط فتنه گران را جمع کردند

دبیر حزب مؤتلفه گیلان گفت: حضرت آقا فرمودند فتنه خط قرمز نظام است و از مدیران استان می‌پرسیم به چه دلیل این فرمایش حضرت آقا را نادیده گرفته و به فتنه‌گران در استانداری پست می‌دهید.

آقایان به فتنه‌ گران در استانداری پست می‌دهند/ مردم در ۸دی بساط فتنه گران را جمع کردند

به گزارش ۸دی نیوز، حسن کربلایی دبیر حزب موتفله اسلامی گیلان شامگاه شنبه در جمع عده ای از نیروهای اصولگرای گیلان با اشاره به اینکه در درگیری‌های سیاسی باید حواس ما جمع باشد، اظهار کرد: نباید افرادی که در دوران انقلاب و دفاع مقدس امتحان سختی را پس دادند مورد ظلم قرار گیرند.

وی افزود: حجت‌الاسلام روحانی در دولت خود به همان اندازه که برخی امتحان‌ پس‌داده‌ها در پست‌های مختلف را به‌کارگیری کرده، از نیروهای اصولگرا و ارزشی نیز استفاده کند.

دبیر حزب مؤتلفه گیلان، طلایی‌ترین دوران خدمت‌رسانی به مردم را دولت احمدی‌نژاد دانست و متذکر شد: برخی نقطه ضعف‌ها در دولت وجود داشت، اما این دولت پاک‌دست و خاکی بود، بنابراین در این بخش سزاوار دفاع است.

این مسئول با انتقاد از برخی اظهارات توسط یکی از نمایندگان رشت درباره منتقدان دولت، تبیین کرد: بی‌اصل و ریشه خواندن منتقدان دولت نشانه بی‌ادبی است و باید مشخص شود این فرد در مجلس عضو کدام فراکسیون است.

کربلایی با اشاره به اینکه اینگونه افراد زمانی دور احمدی‌نژاد جمع بودند و اکنون دور نوبخت می‌گردند، ادامه داد: اینها راه ماندگاری را بلد هستند و هر جا که بودند فتنه‌گری خود را انجام دادند.

وی خطا در تمام دولت‌های گذشته را امری غیرعادی ندانست و خاطرنشان کرد: ما نیز اعتقاد داریم هر کس در هر جناحی که دزدی کند و دست به بیت‌المال بزند باید به نحو شدید با او برخورد شود، اما نباید این اقدام‌ها را به پای نظام نوشت.

دبیر حزب مؤتلفه گیلان اضافه کرد: زمانی که فتنه‌گران در مسندهای امور قرار گرفته و مسئولیت می‌‌گیرند ممکن است بعدها مفاسد اقتصادی به‌بار آورند و نمونه‌اش عضو فراری شورای دوره سوم شهر رشت است که ما او را رد صلاحیت کرده بودیم، اما با مخالفت‌هایی مواجه شدیم و نتیجه این شد که امروز متهم و فراری است.

وی متذکر شد: حضرت آقا فرمودند فتنه خط قرمز نظام است و از مدیران استان می‌پرسیم به چه دلیل این فرمایش حضرت آقا را نادیده گرفته و به فتنه‌گران در استانداری پست می‌دهید.

کربلایی تأکید کرد: تنها هنگامی می‌توان به افراد فتنه‌گر مسئولیت داد که با صدای بلند اظهار ندامت کرده و شعار مرگ بر فتنه‌گر سر دهند اما آقایان این کار را نمی‌کنند.

وی با تأکید بر ضرورت دقت در انتصابات افراد در گیلان، توضیح داد: برخی از رقبا با نزدیک شدن به ایام انتخابات برنامه‌ریزی کرده و تشکیلاتی‌تر عمل می‌کنند، در حالی که نیروهای اصولگرا در مراسم‌هایی که گرفته می‌شود با تردید و اکراه حضور می‌یابند.

دبیر حزب مؤتلفه گیلان بر ضرورت حفظ انسجام اصولگرایان تأکید کرد و یادآور شد: اگر مراسمی می‌گیریم همه کمک کنند و از اقدام ارزشی حمایت کنیم، حتی اگر جزو تشکیلات نباشیم باید در صحنه حضور داشته باشیم.

وی در پایان با بیان اینکه وقتی آمریکا، رژیم فاسد و جعلی صهیونیستی و پسر شاه مخلوع از فتنه‌گران حمایت می‌کنند، فتنه‌گران باید از این حمایت بمیرند، عنوان داشت: در یک عرصه‌ای مانند حماسه ۸ و ۹ دی مردم بساط فتنه‌گران را جمع کردند و امروز برخی‌ها به دنبال پهن کردن بساط فتنه در گیلان هستند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
یکی از مهمترین جاهایی که فتنه گران به دست آورده اند سازمان برنامه و بودجه است انتصاب اینها حلقه ای و زنجیره ای است که سر اصلی آن در استانداری بعد در دانشگاه گیلان قرار دارد و البته خیلی خوب شبکه ای عمل می کنند اینان آب ببینند شناکران خوبی هستند و قطعا فتنه دیگری را رقم خواهند زد
در حاشیه