نحوه اجرا و تخصیص اعتبارات سفر رئیس جمهور به گیلان مشخص نیست

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به ارسال نامه ای به محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور در مورد نحوه اجرایی شدن مصوبات دولت در گیلان، گفت: نحوه اجرا و تخصیص اعتبارات سفر رئیس جمهور به گیلان مشخص نیست.

نحوه اجرا و تخصیص اعتبارات سفر رئیس جمهور به گیلان مشخص نیست

به گزارش ۸دی نیوز، محمد حسین قربانی در گفت وگو با دیارباران، با بررسی مصوبات سفر رئیس جمهور به گیلان، اظهار کرد: رئیس جمهور درراستای رفع خلاء ها و معضلات اعتباراتی را برای رفع این کمبود ها تخصیص داد.

وی افزود: دولت در کنار مسائل زیست محیطی و صنعتی اعتبارات خاصی را به منظور فعال سازی مراکز صنعتی گیلان و تکمیل پروژه های نیمه تمام به استان اختصاص داده است.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در ادامه این مطلب تصریح کرد: متاسفانه با گذشت ماه ها از سفر کاروان تدبیر و امید به گیلان هنوز نحوه اجرا و تخصیص اعتبارات تصویبی در مصوبات گیلان در ابعاد مختلف به مسئولان استان و نمایندگان گیلان در خانه ملت ابلاغ نشده است.

نماینده مردم آستانه اشرفیه با تاکید بر روند پیگیری مصوبات دولت در گیلان، بیان کرد: به همراه نمایندگان و اعضاء مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت طی جلسه ای در خدمت دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و سخنگوی دولت و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور پیگیر تعیین تکلیف اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور به گیلان هستیم.

قربانی با اشاره به ارسال نامه ای به دکتر محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور در مورد تعیین تکلیف برای اجرایی شدن مصوبات دولت تدبیر و امید در گیلان، اظهار کرد: متاسفانه هنوز از نحوه تخصیص این اعتبارات خبرنداریم و این مهم نا مشخص است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
نیوز
ین دوستان فقط شمه ای از کارهای دولت قبل را تقلید کردند حالا انقدر تو سازمان مدیریت بچرخید تا بفهمید احیای سازمان دست و پا گیر مدیریت یعنی چی من مخالف مدیریت نیستم ولی اختیارات استانداران کاهش یافته و ریس سازمان مدیریت همه کاره است
offline
این که چیز تازه ای نیست .. هر وقت چیزی مشخص شد خبرش رو بزارین....
در حاشیه