تبلیغ گسترده آرایشگاه های زنانه با انتشار عکسهای برهنه زنان گیلانی! + تصاویر

آرایشگاه ها این عکسهای برهنه را که مربوط به زنان گیلانی می باشد در حالت های قبل و بعد از آرایش در شبکه های اجتماعی برای عموم به نمایش می گذارند تا از این طریق مشتری جذب کنند!

تبلیغ گسترده آرایشگاه های زنانه با انتشار عکسهای برهنه زنان گیلانی! + تصاویر

به گزارش سرویس فرهنگی ۸دی نیوز، استفاده از شبکه های اجتماعی که با استقبال جوگیرانه و به نوعی کورکورانه اکثر مردم همراه است، تبدیل به یک مد وارداتی اجتماعی فرهنگی شده است.

در سالهای قبل فقط به طور شخصی مورد استفاده بوده که در چند مدت اخیر با لحاظ فواید مثبت آن در انتقال سریع مطالب و دسترسی آسان و همه گیر، فضای بسیار مناسبی برای تبلیغات بازرگانی اماکن تجاری، استفاده از نوع دیگری از قابلیت ها برای سازمان ها و نهاد های دولتی و خصوصی و حتی حیاط خلوت هنجار شکنان و طرفداران آزادی های یواشکی و از این قبیل بوده که در آمیختگی این موارد با هم باعث قبح شکنی و هنجار شکنی ارزشهای ایرانی اسلامی شده است.

zanan-gilan-(3)

در این میان معزل شدید زنان گیلانی به آرایشگاه و تعدد آرایشگاه های فراوان مخصوصا در مناطق بالای شهر رشت بر کسی پوشیده نیست و آرایشگران نیز وسوسه تبلیغات در این شبکه ها شده اند.

اخیرا مطلع شده ایم که تعدادی از این آرایشگران اقدام به ایجاد گروه هایی در شبکه اجتماعی نموده اند که در آن نمونه کارهایشان را با دیگران بدون هیچ محدودیت و سانسوری به اشتراک می گذارند.

نمونه ای از این عکسها که مربوط به زنان گیلانی هستند و تصاویر برهنه خود را در حالت های قبل و بعد از آرایش برای عموم به نمایش می گذارند در حالی که خیلی از افرادی که او را تماشا می کنند از محارم آن فرد نمی باشند.

در واقع می توان گفت که اینان سربازان غربی ها و شبکه های ماهواره ای برای ترویج فرهنگ به زوال رفته آزادی یواشکی در گیلان هستند.

zanan-gilan-(4)

متاسفانه تجمل گرایی و مد پرستی زنان گیلانی به همینجا ختم نمی شود و سالن های اپیلاسیون متعدد در خیابانهای شهر رشت به خصوص در گلسار، منظریه و اکثر محلهای کوچک و بزرگ مشغول به فعالیت هستند و با بی شرمی تمام در سر درب خود قید اپیلاسیون کل بدن را ذکر می کنند.

در همین خصوص گفتگویی با یکی از صاحبان این سالن ها داشته ایم که این خانم اینطور بیان داشت: در گذشته در شهر اصفهان سکونت داشته و به همین کار مشغول بود و زنان این استان به هیچ وجه از این موضوع استقبال نمی کردند و حتی بسیاری از اطرافیان او را مورد شماتت قرار می دادند.

وی افزود که به این خاطر مهاجرت کرده و به گیلان آمده و با یکی از این سالن داران شریک شده و فقط در مدت ۲ سال توانسته یک سالن مجزا خریداری کند.

این تنها یک نمونه از این معزل بود و استقبال زنان گیلانی به حدی است که اینگونه سالن ها کاملا مانند مطب پزشکان به مشتری هایشان نوبت می دهند و حتما تاکید دارند که باید سر وقت حاضر باشند.

با در نظر گرفتن بحث فیلترینگ که فقط به مانند سرعت گیر عمل می کند و عبور از آن کار ساده ایست، چگونه می توان کم کاری نهاد های مربوطه از قبیل ارشاد و اماکن و نهاد های امنیتی را که نا آشنا با این شبکه ها نیستند را در بروز این مشکل در نظر نگرفت!

zanan-gilan (2)

آیا کثرت در استقبال همه گیر از این پدیده توجیه خوبی برای عدم برخورد و بی توجهی است!؟

اما اینگونه نیست بلکه دلیل اصلی اینگونه از معزلات فقط اکتفا نمودن به دستورالعملهای سازمانی در پشت میز و زیر کولری بوده و عدم برخورداری از روحیه جهادی به طوریکه بی شک قریب به اتفاق همه مسئولین در تلفن های همراهشان با این شبکه ها آشنا و از مشکلات در آن نیز آگاه اند.

رهبر معظم انقلاب برای حل مشکلات فرهنگی روحیه و مدیریت جهادی تک تک افراد، نه سازمانی را بارها توصیه فرموده اند که جای کار و تامل دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
محمد
آقا اصلا حواستون هست دارید چیکار می کنید؟؟!!!!!! شما هم دقیقاً همون کار شبکه های اجتماعی رو کردید که! عکسها رو محوشون کنید آخه این چه وضعی هستش؟ شما از کجا می دونید که صاحب عکس خیر داره که اون آرایشگاهها عکساشون رو دارن منتشر میکنن؟ تازه عکس زن شیعه رو آدم لخت اونم با اون کیفیت تو ماه مبارک رمضون نمیزاره تو سایت بچه مذهبی های تازه اونم در تیتر اول! جذب مخاطب به هر قیمتی ؟؟؟؟ چهارتا نوجوون ببینن که بیشتر جذب میشن برن تو شبکه های اجتماعی عکس بدون سانسورش رو ببینن. مواظب باشید روزه ی مردم رو باطل نکنید! آدم با انتشار باطل میره جلوی باطل رو بگیره؟ آقا اصلا حواستون هست دارید چیکار می کنید؟؟!!!!!!
javad در پاسخ به محمد
سلام آقا محمد دغدغه مند!!! به جای اینکه بگید با این افراد برخورد بشه، میگید اینها شیعه هستند!؟ شیعه که فاسق آشکار نمیشه ، شما برداشت خودت که دقیقا اسلام امریکایی هست رو درست کن! مگر اینکه بشناسینشون!
محمد در پاسخ به javad
آقا جواد بزرگوار! باشه من اسلامم آمریکاییه ولی بعضی از این عکسها در داخل آرایشگاه زنانه گرفته شده ، آیا شما مطمئنید که صاحب آرایشگاه با اجازه ی صاحب عکس، عکسش رو منتشر کرده؟ و اگر حتی یک درصد هم بشه احتمال داد که این خانمها با نصیحت حجابشون رو رعایت کنن نباید عکس بی حجابشون منتشر بشه ، این رو احکام اسلام خودتون میگه، درسته؟ اینها اجنبی و کافر که نیستند که نگاه کردن به عکساشون بدون قصد لذت حلال باشه. اگه یکی از این ها امروز توبه کنه، بعد شما میتونی جواب آبرویی که ازش رفته رو بدی؟ من عرضم این بود که عکسها رو طوری محو و شطرنجی کنن که نشه تصویرشون رو تشخیص داد و برهنگیشون پوشیده بشه و از طرف دیگر هم اندام عریان اونها مطمئنید که دل جوونی رو نمی لرزونه؟ مسبب گناهش کیه ؟
محمد در پاسخ به javad
آیا خبر دارید که هزارجور نرم افزار برای هک کردن گوشی دیگران تو اینترنت ریخته که میشه از طریق بلوتوث گوشی دیگران رو خالی کرد؟؟ از کجا معلوم که بعضی از اینها که عکساشون داخل آرایشگاه هستش قربانی اینجور هکرا نشده باشن و عکساشون مورد سوء استفاده قرار نگرفته باشه؟
میثم در پاسخ به javad
مرد حسابی کجای دین نوشته که هرکی ارایش کرد فاسق کار هست؟ اسم خودتم میذاری مسلمون؟ انتشارعکس ناموس مردم کار انسانی نیست شما هم دین هم اخلا هم جوانمردی رو زیر پا گذاشتید واقعا متاسفم
javad در پاسخ به میثم
آرایش برای نامحرم حرام است، تو عجب مسلمونی هستی که یک چیز به این سادگی رو نمیدونی! با ماشین عروس رو باز وسط خیابون ، کجاش خصوصی میشه؟!
محمد در پاسخ به javad
سلام آقا جواد این خانومی که عکس داخل ماشین عروس هستش با بی حجابی کار حرامی انجام داده پس محکومه که عکسش منتشر بشه و آبروش بره! خب حالا فردا سایت 8 دی خواست عکس افرادی که کار حرام دروغ گفتن یا غیبت یا تهمت و هزار جور کار حرام دیگر رو می کنن داخل سایتش بزاره اونوقت مطمئنی که عکس شما جز اون عکسا نیستش؟ احیاناً معصوم که نیستید؟ حالا اگه عکس خودت یا خونوادت رو بزارن تو سایت به دلایلی که گفتم اونموقع از این کار راضی هستی؟؟؟ این دلیل نمیشه که یه نفر کار حرامی کرد ما بیایم عکسش رو منتشر کنیم.
javad در پاسخ به محمد
شما ظاهرا احساسی صحبت می کنید! این خانم در ملع عام کار حرام انجام داده و دیدن و یا پشت سر کسی که فاسق آشکار است ایراد بر گوینده نیست! غیبت هم حتی نیست! من و شما اگر کار خطایی می کنیم در خفا است و صحبت کردن راجع به این نوع گناه کار به واسطه ستار العیوب بودن خداوند، جایز نیست، چراکه شاید همانطور که در خفا گناه کرده در خفا هم توبه کرده باشد. بر احساسات خودتون غلبه کنید واگر این افراد از آشناهاتون هستند از مجاری قانونی پیگیری کنید نه از مجاری زبانی و ایراد بر دیگران!
مردم در پاسخ به javad
این خوبه که آدم عکس ناموس بقیه رو پخش کنه؟ واقعا واسه طرز فکرت متاسفم درود بر محمد عزیز
ناشناس
اف بر شما خجالت بکشید با این کار دارید اشاعه فحشا انجام میدید بع مدعی دیدنداری ئ انقلاب هم هستید شما نه دین دارید نه ایمیان ناموس ندارید شما؟خجالت بکشید
آنلاین در پاسخ به ناشناس
ناشناس عزیز نکنه آشناست که میگید اشاعه فحشا شده!!!؟؟ اگه به خاطر اینجور سایتها نباشه این فاسدان باید تو خیابون این کار رو بکنند!!!
بازیار
سلام.اقا ناموس شما باشه این کارو میکنید.واقعا برای شما متاسفم.که ادعا رسانه ارزشی رو می کنید.شماهم در همون مسیر هستید.این وظیفه دستگاههای نظارتی که با افراد برخورد بکنه.واقعا خیلی افکارتون نیاز به بازنگری داره..
ناشناس
فاش شدن حیاط خلوت بی بند و باری گیلانی ها کم است ، بیشتر از این کارها بکنید
تقی پور
مسولین اماکن گیلان چرا اینقدر بیخیال هستند آخه به خدا داریم از این همه بی بند و باری خسته میشیم چرا سایتهای دیگه این نوع خبرها کار نمیکنن...باید رسانه ها اینقدر بگن بگن تا مسولین به خودشون بیان
حاج رضا
اقا وا بده ول کن .......
رسا
سلام مبنای الهی بر پوشیده نگه داشتن گناه افراد هستش تا مبادا با ریختن قبح اعمال انجام اونها فراگیر بشه ضمن احترام به دغدغه شما با شیوه برخوردتون در این قضیه و انتشار عکس ها مخالفم
آنلاین در پاسخ به رسا
گناه آشکار رو چه طور می پوشونند؟؟ از هر دو جنبه به قضیه نگاه کنید!
offline
چرا سانسور میکنی حالا؟؟؟؟؟؟ بدون سانسور میزاشتی ما بیشتر روشن بشیم و بصیرتمون افزایش پیدا کنه....
آنلاین
این شماهایی که سایت رو محکوم میکنید به خاطر اینکه از کجا معلوم که عکسهاشون لو نرفته باشه و از قصد نذاشتن! آیا شما مطمئنید که عکسها لو رفته و بدون اختیارشون منتشر شده است؟ ژست اسلامی یا همدردی و از اینجور چیزها نگیرید...
محسن پور اصلی
جو گیر نشو " محمد " آقا... کس به کس نیه بره
رها. م
میشه لطفا بجای این که این واستون جذاب باشه عکس دله دزدهای سازمان ها و ادارات و... واستون جذاب باشه؟؟؟ نشون دادن چند تا زن هنر نیست نشون دادن دستهای پنهانی ای مهمه که هر روز گوشه کنار این مملکت دارن قانون شکنی میکنن ولی همه انگار مورفین زدن!!!! من نمیدونم چرا بجای اینکه حجاب رو زیبا کنید همه اش دنبال بد حجاب می گردین؟؟؟! جای این عکسها متدهای قشنگ حجاب بذارید جوونها جذب بشن هنرپیشه خلق کنید لباس زیبا تنش کنید جوون خط بگیره گالری بذارید طرح و نقش و رنگ جدید بزنید همیشه اونی که زیباتره انتخاب میشه حجاب اگه روش کار بشه موفق. میشه بعد میشه لطفا جای حرف های تکراری و توهین امیز همه ما عمل کنیم؟؟؟ و اگه واقعا دوست داریم لباس مناسب مد بشه اونو تولید کنیم حداقل کاربلدها یکم کار بهتر تولید کنند با مهارت اونو جا بندازن ممنونم
در حاشیه