بیان مطالب تنش زا آسیب جدی به وحدت کشور وارد می کند

ایرج ندیمی گفت: امروز کشور نیاز به حفظ وحدت و حضور حداکثری در صحنه های عمومی دارد که دشمن را از ایجاد فتنه و دودستگی در کشور نا امید کند که بیان مطالب غیر ضروری آسیب جدی به وحدت کشور می کند.

بیان مطالب تنش زا آسیب جدی به وحدت کشور وارد می کند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از رصدرودسر ایرج ندیمی، آزادی بیان و تنوع افکار در جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک حلقه جدا ناشدنی در مدیریت کلان کشور محسوب می شود و این اصل حضور در تمامی صحنه های انتخاباتی مشهود است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:باید با قبول و هضم افکار مخالف ظرفیت شنیدن انتقاد را در کشور بالا برده و در راستای افزایش فضای نقد دلسوزانه تلاش کنیم.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه حفظ منافع ملی، از بین رفتن تحریم ها و حمایت از تیم دیپلماسی کشورمان جزو مشترکات کشور و همه گروه های سیاسی  است،افزود: بیان مسائل حساس و تنش زا در مجالس عمومی که فرصت مناسبی برای حفظ وحدت در کشور است نوعی خودزنی و حرکت در میسر منافع دشمنان خواهد بود.

وی اضافه کرد: امروز کشور نیاز به حفظ وحدت و حضور حداکثری در صحنه های عمومی دارد که دشمن را از ایجاد فتنه و دودستگی در کشور نا امید کند که بیان مطالب غیر ضروری آسیب جدی به وحدت کشور می کند.

ندیمی افزود: امروز مسائل مهمتری از اختلافات سیاسی در کشور مردم را تحت فشار قرار داده که میطلبد سیاسیون به جای تلف کردن وقت در مسائل دیگر برای ازبین رفتن نابرابری و کمبود امکانات در کشور برنامه ریزی کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: البته مسائل پر تنش در کشور را می توان در جایگاه خود مورد بررسی قرار داد.

وی با اشاره به اینکه امروز کشور در فضای تصمیم گیری مهمی قرار دارد و همه فعالین سیاسی باید در راستای وحدت و هم اندیشی گام برداشته گفت: نباید با نشان دادن اختلاف در کشور قدرت چانه زنی دشمن را مذاکرات افزایش دهیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه