روستایی که در گرمای تابستان و ماه مبارک رمضان آب خوردن ندارد!

با شروع فصل تابستان و گرمای طاقت فرسا بحران کم آبی نیز طبق معمول و مانند روال سالهای گذشته در جوکندان آغاز شده است که مردم این دیار را با مشکلات زیادی روبرو کرده و اگر همین روند ادامه داشته باشد بحران کم آبی جوکندان به یک فاجعه بزرگی تبدیل خواهد شد .

روستایی که در گرمای تابستان و ماه مبارک رمضان آب خوردن ندارد!

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از مریان خبر، با شروع فصل تابستان و گرمای طاقت فرسا بحران کم آبی نیز طبق معمول و مانند روال سالهای گذشته در جوکندان آغاز شده است که مردم این دیار را با مشکلات زیادی روبرو کرده و اگر همین روند ادامه داشته باشد بحران کم آبی جوکندان به یک فاجعه بزرگی تبدیل خواهد شد .

این در حالی است که شهرها و روستاهای همجوار جوکندان از نعمت آب برخوردار هستند و حتی در برخی از نقاط جوکندان هم آب کافی وجود دارد اما در بعضی مناطق حتی یک قطره هم از شیر آب ها سرازیر نمی شود و این مشکل باعث شده مردم برای بدست آوردن آب سختی های زیادی را تحمل کنند.

چند وقت پیش نیز چاه آب آشامیدنی در محدوده رودخانه بزرگ جوکندان حفر شد که متاسفانه آن هم به دلیل بی توجهی مسئولین به حال خود رها شده است و اکنون که زمان بهره برداری از آن فرا رسیده هیچ ارگانی برای به اتمام رساندن این پروژه عظیم که زمین آن هم از سوی یک خیر نیک اندیش جوکندانی اهدا شده است اقدام نمی کنند. البته مردم جوکندان به آینده امیدوار هستند چرا که با رفع تحریم مشکل آب در این دهستان نیز برطرف خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
جلیلی
اقایا شما رو به خدا به وضعیت اب روستای تنیان صومعه سرا رسیدگی کنید مدیران شهرستان اصلا به فکر این مردم نیستند
در حاشیه