دیدار سردار عبدالله پور و اعضای ستاد بزرگداشت شهید خوش سیرت با خانواده شهید خوش سیرت/ تصاویر

در آستانه سالگرد شهادت شهید عارف سردار مهدی خوش سیرت عصر روز چهارشنبه سوم تیرماه اعضای ستاد بزرگداشت مراسم شهید خوش سیرت در سپاه قدس گیلان با خانواده ی این شهید بزرگوار دیدار کردند.

دیدار سردار عبدالله پور و اعضای ستاد بزرگداشت شهید خوش سیرت با خانواده شهید خوش سیرت/ تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه قدس گیلان، در آستانه سالگرد شهادت شهید عارف سردار مهدی خوش سیرت عصر روز چهارشنبه سوم تیرماه اعضای ستاد بزرگداشت مراسم شهید خوش سیرت در سپاه قدس گیلان با خانواده ی این شهید بزرگوار دیدار کردند.

در این جلسه پس از ارائه گزارش ستاد بزرگداشت توسط فرماندهی سپاه قدس گیلان،  هماهنگی های لازم جهت چگونگی برگزاری مراسم و نیز پذیرایی افطار از روزه داران شرکت کننده در مراسم به عمل آمد.

سردار محمد عبدالله پور فرماندهی سپاه قدس گیلان ضمن دیدار با همسر و خانواده شهید خوش سیرت با بیان اینکه شهدا در کائنات قدرت دارند و می توانند در زندگی ما تعیین کننده باشند اظهار داشت: بدون اینکه ما ذره ای هزینه کنیم افطار سه هزار نفر روزه دار با عنایت شهید هماهنگ شد و من قطعاً مطمئنم که شهید ناظر است و خودش است که مسائل را پیش می برد.

همسر شهید خوش سیرت نیز ضمن دعا برای همه خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی از همکاری ها و حمایت های سپاه قدس گیلان در تقویت ستاد بزرگداشت مراسم شهید خوش سیرت تشکر و قدردانی کرد.

لازم به ذکر است بیست و هشتمین مراسم سالگرد شهادت سردار شهید عارف مهدی خوش‌سیرت روز شنبه ۶ تیرماه در حرم مطهر شهدای آستانه‌اشرفیه برگزار می‌شود.

گفتنی است سخنران این مراسم نیز حجت‌الاسلام سعیدی نماینده مقام معظم رهبری در سپاه خواهد بود.

همچنین فاز دوم مزار شهدای شهرستان آستانه اشرفیه در پایان این مراسم افتتاح می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه