یک نماینده تند سیاسی داستان استیضاح وزیر را به رأی اعتماد تغییر داد

عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس، گفت: یک نماینده تند سیاسی، مجلس را در مسیر استیضاح وزیر آموزش و پرورش به حاشیه کشاند و منجر به رأی اعتماد نمایندگان خانه ملت به “فانی” شد.

یک نماینده تند سیاسی داستان استیضاح وزیر را به رأی اعتماد تغییر داد

به گزارش ۸دی نیوز، جبار کوچکی نژاد در گفت وگو با خبرنگار «دیارباران» امروز در مورد جریان رأی اعتماد دوباره مجلس به فانی وزیر آموزش و پرورش، اظهار کرد: ضعف در بدنه مدیریت و کمبود های موجود در زیر ساخت ها و سایر موارد و از همه مهتر وضعیت مالی فرهنگیان وزیر آموزش و پرورش را به پای میز استیضاح در مجلس شورای اسلامی کشاند.

وی با بیان اینکه مشکلات و ضعف های متعدد وزارت آموزش و پرورش نشان می داد که وزیر توان اداره این وزارت خانه مهم و حساس و بزرگ در کشور را ندارد، تصریح کرد: به همین خاطر شمار زیادی از نمایندگان کمیسیون آموزش و تحقیقات و شماری دیگر از نمایندگان خانه ملت زیر نامه استیضاح وزیر را امضاء کردند.

عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس در ادامه این مطلب اضافه کرد: یک نماینده تند سیاسی مجلس را در مسیر استیضاح وزیر آموزش و پرورش به حاشیه کشاند و منجر به رای اعتماد نمایندگان خانه ملت به «فانی» شد و این امر باعث شد وی مجلس را با رای اعتماد دوباره ترک کند.

دغدغه و حساسیت مجلس نسبت به روند مذاکرات حق نمایندگان ملت است

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به طرح «الزام دولت بر حفظ دستاورد های هسته ای ایران»، ابراز کرد: مجلس حق دارد در برابرروند مذاکرات حساس و نسبت به آن دغدغه داشته باشد.

کوچکی نژاد با بیان اینکه این طرح کمک به دولت است، خاطر نشان کرد: در راستای این طرح دولت ملزم به ارائه گزارش از روند مذاکرات به خانه ملت شد و تیم مذاکره کننده ملزم به رعایت خطوط قرمز ترشیم شده از سوی مقام معظم رهبری است و تا زمان توافق باید این مسیر را ادامه دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه