طرح «حی علی الفلاح» در شهرستان های رشت و فومن اجرا می شود

حجت الاسلام و المسلمین سید ابوطالب حجازی گفت : در راستای ترویج و توسعه فرهنگ نماز در ماه رمضان، ستاد اقامه نماز گیلان، طرح«حی علی الفلاح» را در شهرستان های رشت و فومن برگزار می کند.

طرح «حی علی الفلاح» در شهرستان های رشت و فومن اجرا می شود

به گزارش بهجت نیوز به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان گیلان، رییس ستاد اقامه نماز استان گیلان با اعلام این خبر اظهار کرد: این طرح با هدف ایجاد فضای گسترده تبلیغی نماز و با بهره گیری از مبلغان با انگیزه در سطح شهرستان های رشت و فومن برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابوطالب حجازی درباره نحوه اجرای این طرح گفت: مبلغان دینی با حضور در بیمارستان های منتخب و مساجد بازار، گفتمان نماز شناسی را با روش تبلیغ چهره به چهره با کسبه و بازاریان و بیماران انجام می دهند.

وی افزود: این طرح که از هشتم تا بیست و دوم ماه مبارک رمضان اجرا می شود می تواند به نهادینه کردن فرهنگ نماز و نیایش در جامعه کمک کند.

رییس ستاد اقامه نماز گیلان همچنین به اجرای مسابقه سراسری تفسیر آیات نماز در ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: این مسابقه از دهم تا پایان ماه مبارک رمضان برگزار می شود که آیات نماز از طریق بروشور در اختیار علاقه مندان قرار گرفته تا پس از مطالعه آن در آزمون های مربوطه شرکت کنند.

حجت الاسلام حجازی یادآور شد: این برنامه ها با هماهنگی های لازم با دفتر نماینده محترم ولی فقیه در استان، دانشگاه علوم پزشکی گیلان و امامان جماعت مساجد منتخب و بیمارستان ها و اداره کل مدیریت درمان تامین اجتماعی برگزار می شوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه