خستگی مردم سنگر از بی تدبیری مسئولان/ بستن کمربندی نصف و نیمه سنگر توسط مردم+ تصاویر

این کمربندی به حال خود رها شده باعث رنج و مشقت اهالی آن مسیر شده است بدین خاطر که در فصل زمستان وسرما، مردم از گل ولای و آب گرفتگی آن رنج می برند ودر فصل تابستان وگرما از خاک وگرد وغبار آن در امان نمی مانند.

خستگی مردم سنگر از بی تدبیری مسئولان/ بستن کمربندی نصف و نیمه سنگر توسط مردم+ تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از سنگرما شهر سنگر تنها دارای یک کمربندی نصف و نیمه می باشد که بیش از ۷سال است نیمه تمام مانده است.

این کمربندی به حال خود رها شده باعث رنج و مشقت اهالی آن مسیر شده است بدین خاطر که در فصل زمستان وسرما، مردم از گل ولای وآب گرفتگی آن رنج می برند ودر فصل تابستان وگرما از خاک وگرد وغبار آن در امان نمی مانند.

هر چند شهرداری سنگر برای فرونشاندن گرد وغبار هر روز کل مسیر را آب پاشی می کند تا خاک بلند نشوند اما این کار هم تا چند ساعتی می تواند نقش یک مسکن را انجام دهد، هر چند استفاده از آبی که ما در حال حاضر از کمبود آن به عنوان یک بحران اساسی یاد می بریم جای تامل دارد.

این ماجرا مانند سریال تکراری چند سالی بود که مردم با آن روبه رو بودند تا اینکه روز گذشته صبر وحوصله مردم آن منطقه از بی تدبیری مسئولان لبریز شد واقدام به مسدود کردن وبستن خیابان نموده اند، تا ماشین های سنگین که بیشتر شن وماسه حمل می کردند از آن خیابان عبور نکنند.
هر یک از ا هالی با هر امکاناتی که در اختیار داشت اقدام به این کار نمود.

یکی از مشکلات عدم تکمیل این کمربندی نداشتن برداشت مجوز شن و ماسه از معدنی که داخل سنگر می باشد است.
این در صورتی است که اخیرا یک شرکتی دارد از هر طرف شن وماسه برداشت می کند،حتی برای تکمیل راه آهن رشت_ قزوین هم از معدن شن وماسه سنگر برداشت می شود، اما برای برداشت و استفاده برای خود سنگر مجوز داده نمی شود که این جای دارد هر چه سریع تر از طرف مسئولان مربوطه چاره ای اندیشیده شود.

هر چند این اقدام مردم زنگ خطری بود برای مسئولان بخش که با مردم هم دلی نمی کنند وخیلی راحت از کنار آن عبور می کنند شاید به خاطر حفظ جایگاه خود سکوت را ترجیح می دهند.

البته ناگفته نماند شورای اسلامی وشهردار سنگر نگرانی و شرمندگی خود را از عدم تکمیل این کمربندی بارها عنوان کردند و پیگیر بودند اما مجوز برداشت شن و ماسه پیگیری استانی نیاز دارد.

IF

IF

ê

ê

ê

ê

ê

ê

ê

ê

ê

ê

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه