برگزاری نمایشگاه «پارک پاک» در سه پارک قدس، ملت و دانشجو/ ایجاد بستر مناسب در بهره وری از اوقات فراغت هدف ما است

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه نمایشگاه «پارک پاک» در سه پارک قدس، ملت و دانشجو رشت برپا است، گفت: فراهم کردن بستر مناسب و سالم در جهت پر کردن اوقات فراغت از اهداف این برنامه محوری است.

برگزاری نمایشگاه «پارک پاک» در سه پارک قدس، ملت و دانشجو/ ایجاد بستر مناسب در بهره وری از اوقات فراغت هدف ما است
 به گزارش ۸دی نیوز به نقل از دیارباران، مجید دوهندو شامگاه دوشنبه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی پارک پاک، با بیان اینکه یکی از مسائل مهم در کشور موضوع «تهدید» است، گفت: این نکته مورد تأمل است که در روزگاری که به سر می بریم کدام تهدید اساسی است و انسان را مورد توجه خود قرار می دهد.

وی با بیان اینکه در تهدید نظامی باید میدان را آماده کرد و آموزش دید و در برابر تهدید نظامی وارد عمل شد، گفت: در این راستا دفاع مقدس برای ملت ایران تجربه گرانمایه است در حالی که دشمن با حمایت های استکبار جهانی به مرز های ایران اسلامی تجاوز کرد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با تأکید بر اینکه ملت ایران در دوران جنگ تحمیلی گوش به فرمان امام خود در برابر دشمن ایستاد و از این تهدید پیروز بیرون آمد، اضافه کرد: رشت عزیز، ولایت مدار و مؤمن در دوران دفاع مقدس دو هزار و ۲۰۰ شهید را برای اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

وی با بیان اینکه دشمن در نبرد با نظام جمهوری اسلامی ایران تاکتیک و استراتژیک خود را عوض کرده است، ابراز داشت: استکبار جهانی اقرار کرده است که تنها راه مبارزه با انقلاب اسلامی ایران این است که باید از داخل نظام جمهوری اسلامی ایران را دچار مشکل کنیم.

دوهندو با بیان اینکه اشاعه فساد و رواج فرهنگ مبتذل غرب و سست کردن پایه های خانواده یکی از صد ها روشی است که دشمن برای آسیب زدن به بدنه نظام جمهوری اسلامی نسخه پیچیده است، افزود: جامعه بر محور خانواده می چرخد و جامعه را اگر بدون خانواده در نظر بگیریم ناهنجاری های اجتماعی در بدنه آن رشد خواهد کرد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت اضافه کرد: استکبار جهانی در این راستا با تمام امکانات خود برای لرزاندن پایه های خانواده وارد میدان شده است.

وی ادامه داد: با بیان اینکه در جنگ نرم دشمن وظیفه مقابله داریم با تشریح برنامه های پارک پاک، اظهار کرد: سومین سالی است که برنامه «پارک پاک» را اجرا می کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت اظهار کرد: سالانه نمایشگاهی با همکاری دستگاه های فرهنگی، پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج با عنوان «پارک پاک» برپا می شود و امسال در سه پارک قدس، ملت و دانشجو این حرکت انجام می شود.

وی با بیان اینکه فراهم کردن بستر مناسب و سالم در جهت پر کردن اوقات فراغت با توجه به فرارسیدن تابستان از اهداف این برنامه است، افزود: در جریان «پارک پاک» غرفه های متعددی در بیان فرهنگ و سنت گیلان و رشت آثار خود را در معرض دید مردم می گذارند.

«پارک پاک» از غناء فرهنگی برخوردار است

سید عیسی مهدوی فرماندار شهرستان رشت نیز در جریان این برنامه فرهنگی در گفت وگو با خبرنگار «دیارباران» گفت: «پارک پاک» یک برنامه خوب و قوی فرهنگی با ظرفیت بالا در راستای پر کردن اوغات فراغت مردم در تابستان است و سپاه پاسداران نقش مجری گری آن را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه سه پارک، قدس، ملت و دانشجو محور اصلی اجرای برنامه پاک در راستای پاکسازی پارک ها و تفرجگاه ها از ناهنجاری های اجتماعی است، بیان کرد: این برنامه از غناء فرهنگی برخوردار است و محیط پارک ها را از ناهنجاری ها پاک می کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه