حاجی پور:داشتن خودرو با راننده برای اعضای شورای رشت توقع زیادی نیست/ اعضای شورای شهر از فرهیختگان استانند

عضو شورای شهر رشت گفت: داشتن خودرو با راننده برای اعضای شورای رشت توقع زیادی نیست و موجب افزایش کارآیی اعضا می‌شود، اعضای شورای اسلامی شهر تاکنون با خودروی شخصی برنامه‌های مربوط به شورا را انجام دادند.

حاجی پور:داشتن خودرو با راننده برای اعضای شورای رشت توقع زیادی نیست/ اعضای شورای شهر از فرهیختگان استانند

به گزارش ۸دی نیوز اسماعیل حاجی پور فرماندار اصلاح طلب روز گذشته گیلان که در روز گذشته بعنوان رییس شورای شهر رشت انتخاب شد در گفت و گویی با فارس مسائل مختلف شورا را مورد بررسی قرار داد.

در بخشی از این مصاحبه اسماعیل حاجی‌پور رییس شورای اسلامی شهر رشت،  اعضای شورای اسلامی این شهر را از فرهیختگان دانست و اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر رشت از جوانان تحصیلکرده و افراد با تجربه که سال‌ها سابقه مدیریت دارند، تشکیل شده است.

وی تلفیق جوانان تحصیلکرده و افراد با تجربه را سبب خدمت‌رسانی بهتر به مردم عنوان کرد و افزود: شورای اسلامی شهر رشت از شوراهای موفق می‌شود.

حاجی‌پور با اشاره به آیین‌نامه داخلی شورای اسلامی شهر رشت، تصریح کرد: داشتن خودرو با راننده برای اعضای شورای شهر رشت توقع زیادی نیست و عضو شورایی که تلاش می‌کند باید یک خودرو داشته باشد.

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه ممکن است بنده از خودروی شورا استفاده نکنم، یادآور شد: مردم مرتب با اعضای شورا در تماس هستند و پشت فرمان نمی‌توانیم پاسخگوی مردم باشیم.

وی در اختیار گذاشتن خودرو با راننده برای اعضای شورای رشت را اتفاق خوبی دانست و بیان کرد: امکاناتی باید در اختیار اعضای شورای شهر رشت گذاشته شود و این امر کارآیی اعضا را افزایش می‌دهد.

به گفته حاجی‌پور، اعضای شورای اسلامی شهر تاکنون با خودروی شخصی برنامه‌های مربوط به شورا را انجام دادند./ فارس

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه