بی وفایی دوستان و شرایط جدید دولت عامل برکناری هاشم نیا/ تغییر فرمانداران را قطعی می دانم

ندیمی رییس مجمع نمایندگان استان گیلان: بی وفایی دوستان و پیش آمدن شرایط جدید دولت باعث جابجایی ایشان شد. ولی در هر حال ایشان از خیلی از مدیرانی که تاکنون کار میکنند،لایق تر بوده و از نظر تجربه و توانایی بهتر بوده است.

بی وفایی دوستان و شرایط جدید دولت عامل برکناری هاشم نیا/ تغییر فرمانداران را قطعی می دانم

به گزارش ۸دی نیوز در پی تغییر دولت و چرخش زاویه سیاستی آن تغییر استاندارگیلان و تغییر  فرمانداران قریب به ذهن می نماید .

۸دی نیوز در گفتگو با ندیمی رییس مجمع نمایندگان گیلان نظر وی را در این زمینه جویا شد که ندیمی در پاسخ بیان داشت: در شهرستانهای مختلف شرایط فرق میکند. خود افراد هم تفاوت دارند. بعضی افراد هم ممکن است بازنشسته شوند یا برخی دیگر جا بجا شوند.

ولی این تغییرات را قطعی میدانیم. حُسنی که آقای نجفی دارد این است که هم بومی است و هم قبلا در استانداری کار کرده است. بنابراین بنده فکر میکنم با توجه به شرایط کنونی تغییرات و جابه جایی ممکن است. ولی اینکه به هر صورت به خاطر بازنشستگی امکان تغییر شخصی وجود داشته باشد را منکر نمیشویم.

وی در زمینه نوع ادامه کار هاشم نیا در دولت بیان داشت: توقع داریم که برای هاشم نیا در سازمان مدیریت تعریفی در کشور داشته باشیم چون ایشان شایسته ترین فردی است که میتواند به آقای نوبخت کمک کند. 

در عین حال برای همکاری وی در منطقه آزاد یا در معاونت استانداری و مانند آن  حمایت میکنیم. برای اینکه ایشان از ذخایر اجتماعی هستند. حالا بی وفایی دوستان و پیش آمدن شرایط جدید دولت باعث جابجایی ایشان شد. ولی در هر حال  ایشان از خیلی از مدیرانی که تاکنون کار میکنند،لایق تر بوده و از نظر تجربه و توانایی بهتر بوده است.

5678

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه