اجرای طرح اوقات فراغت پس از پایان ماه مبارک رمضان

معاون فرهنگی مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: با توجه به برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان، طرح اوقات فراغت تبلیغات اسلامی پس از پایان این ماه برگزار می‌شود.

اجرای طرح اوقات فراغت پس از پایان ماه مبارک رمضان

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید حسین گل‌میرزاده با برشمردن برنامه‌های ماه مبارک رمضان اظهار کرد: هرساله از دهه پایانی ماه شعبان چندین برنامه در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی غبارروبی و عطرافشانی مساجد، اعزام مبلغ، برپایی محافل قرآنی و… را از برنامه‌های تبلیغات اسلامی استان در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

معاون فرهنگی مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه بالغ بر یک‌هزار و ۱۰۰ مبلغ روحانی به مناطق روستایی و اداره‌های استان اعزام شدند، تصریح کرد: مبلغان برپایی نماز جماعت، بیان احکام شرعی و… را دنبال می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه کانون‌ها و خانه‌های قرآن در استان برنامه‌های آموزش قرآنی را برگزار می‌کنند، خاطرنشان کرد: تلاوت روزانه یک جزء قرآن در گیلان نهادینه شده که در مساجد استان این اقدام انجام می‌شود و مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

گل‌میرزاده درباره اجرای طرح اوقات فراغت گفت: طرح اوقات فراغت پس از پایان ماه مبارک رمضان به مدت ۴۰ روز برگزار می‌شود.

وی ماه مبارک رمضان را دارای برنامه‌های خاص دانست و یادآور شد: برنامه گردشگری و… تابستانی اوقات فراغت به صورت سراسری در کشور تنظیم شده و اجرایی می‌شود.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه