کسر یک امتیاز از پرسپولیس و تراکتورسازی/ دایی دو جلسه‌ محروم شد

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از محرومیت دو جلسه‌ای علی دایی، محرومیت یک جلسه‌ای محمد مایلی‌کهن و محکومیت سرمربی پرسپولیس به پرداخت ۴۰ میلیون تومان جریمه نقدی خبر داد و اعلام کرد: از دو باشگاه پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز به دلیل اهانت‌های تماشاگران منتسب به آنها، یک امتیاز کسر شد.

کسر یک امتیاز از پرسپولیس و تراکتورسازی/ دایی دو جلسه‌ محروم شد

به گزارش ۸دی نیوز، اسماعیل حسن‌زاده رئیس، کمیته انضباطی درباره پرونده مجادله لفظی علی دایی و محمد مایلی‌کهن گفت: محمد مایلی‌کهن و علی دایی بعد از بازی صبا و پرسپولیس، در رسانه‌ها مصاحبه‌های گوناگون علیه یکدیگر انجام دادند. بر این اساس هر کدام از سرمربیان دو تیم یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و پرداخت ۱۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شدند.

وی در ادامه درباره پرونده بازی داماش و پرسپولیس که در ورزشگاه آزادی برگزار شده بود، افزود: علی دایی، سرمربی تیم پرسپولیس به دلیل رفتار غیر ورزشی نسبت به تیم داوری به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ضمن اینکه به دلیل اهانت‌های مکرر تماشاگران تیم پرسپولیس نسبت به تیم حریف، از باشگاه پرسپولیس یک امتیاز کسر و همچنین به دلیل یک دقیقه تاخیر در ورود به زمین مسابقه در نیمه دوم توسط بازیکنان این تیم، باشگاه پرسپولیس به پرداخت ۳ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رئیس کمیته انضباطی که با سایت فدراسیون فوتبال گفتگو می‌کرد، در ادامه درباره پرونده حوادث رخ داده در دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان تاکید کرد: به دلیل فحاشی و به کاربردن الفاظ رکیک توسط تماشاگران تیم میزبان (تراکتور) نسبت به داور مسابقه، از این تیم یک امتیاز کسر شد و تیم فوق به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی هم محکوم شد.

وی افزود: ضمن اینکه به دلیل رفتار ناشایست لوسیانو پریرا، مهاجم تیم فولاد خوزستان، وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. مجید جلالی سرمربی تیم تراکتور نیز به دلیل مصاحبه تحریک کننده بعد از مسابقه، از سوی کمیته انضباطی تذکر گرفت.

حسن‌‌زاده در پایان گفت: دیدار دو تیم ملوان بندر انزلی و گسترش فولاد تبریز در انزلی نیز برگزار شد که به دلیل رفتار ناشایست تماشاگران تیم ملوان، این باشگاه به پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ضمن اینکه با توجه به زیاد شدن مصاحبه‍‌های غیر قانونی و اهانت آمیز توسط برخی اهالی فوتبال و سرمربیان تیم‌ها در نشست‌های مطبوعاتی طی روزهای اخیر، تذکر می‌دهیم که در صورت تکرار مصاحبه‌های غیر مجاز، بی ‌شک برخورد جدی خواهد شد.

 

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه