اگر امام زنده بودند روحیه استکبارستیزی شان بیش از زمان حیات بود/ آمریکا عامل اصلی فتنه ۸۸، جنگ هشت ساله و تحریم‌ها علیه ملت ایران

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر امام خمینی(ره) اکنون زنده بود قطعا روحیه استکبارستیزی‌شان بیش از زمان حیات و دهه نخست انقلاب بود.

اگر امام زنده بودند روحیه استکبارستیزی شان بیش از زمان حیات بود/ آمریکا عامل اصلی فتنه ۸۸، جنگ هشت ساله و تحریم‌ها علیه ملت ایران

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از سایت صبح توس، سردار جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دقایقی پیش در مراسم بزرگداشت شهیدان شوشتری و محمدزاده در حسینیه امام خمینی(ره) مشهد، ابراز کرد: امروزه خون شهیدای وحدت و شهیدان شوشتری و محمدزاده تأثیرات زیادی در سیستان و بلوچستان داشته است.

 

وی با بیان اینکه امروزه ایران به برکت خون شهدا با محوریت اسلامی به یک ابر قدرت بزرگ جهانی تبدیل شده است، تصریح کرد: ایران اسلامی امروزه دل‌های مردم را تسخیر کرده است و این قدرت با تمام قدرت‌های مادی دنیا برابر است.

 

سردار جعفری با تأکید بر استفامت و مقاومت ملت ایران، اظهار کرد: ایران در برابر تمام دنیای استکبار و نظام سلطه ایستادگی کرده و این راه را با اعتقادی راسخ می‌پیماید.

 

وی با اشاره به نقش آفرینی شهید شوشتری در سپاه پاسداران، افزود: در سال ۸۷ بود که بنابر توصیه شورای عالی امنیت ملی، حفظ امنیت منطقه جنوب شرقی کشور به سپاه محول شد و شهید شوشتری با اینکه آن زمان جانشین نیروی زمینی سپاه بود اما داوطلبانه این مأموریت را پذیرفت.

 

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در همان سال ۸۷ هنوز شهید شوشتری منطقه را به‌طور کامل تحویل نگرفته بود که ریگی در یکی از آخرین عملیات‌هایش به پاسگاه‌های مرزی حمله کرد و شکست سنگینی از سوی شهید شوشتری به وی تحمیل شد.

وی با بیان اینکه در طول سالیان دراز دشمنان درصدد ناامن کردن مناطق جنوب شرقی و غرب کشور بوده‌اند و کارهای زیادی در این زمینه انجام دادند، ابراز کرد: اما خوشبختانه اقتدار نیروهای مسلح این تلاش ها را بی نتیجه گذاشته است.

سردار جعفری خاطرنشان کرد: شهید شوشتری بیشترین وقت خود را در این منطقه برای اقتصاد، معیشت و مسائل رفاهی مردم سیستان و بلوچستان و طوایف این منطقه گذاشت و ریشه مسائل موجود در این منطقه نیز همین موضوع بود.

وی از ۱۱ عملیات انتخاری گروهک‌های تروریستی ضد انقلاب در منطقه جنوب شرقی کشور خبرداد و تصریح کرد: به لطف الهی این عملیات با تلاش سربازان انقلاب شناسایی و خنثی شده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اذعان کرد: آمریکا ۱۰ سال قبل وقتی به عراق و افغانستان حمله کرد درصدد بود تا مسیر انقلاب اسلامی را به‌دست بگیرد و هرگونه توطئه‌ای که در این صورت می‌گیرد زیر سر آمریکا است.

وی با بیان اینکه متأسفانه یک عده خودشان را انقلابی می‌دانند و نقل قول‌هایی از امام(ره) بیان می‌کنند، گفت: اما اگر امام خمینی(ره) اکنون زنده بود قطعا روحیه استکبارستیزی‌شان بیش از زمان حیات و دهه نخست انقلاب بود.

 

سردار جعفری ضمن سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و همراهی با شرکت کنندگان در سردادن این شعار، یادآور شد: آمریکا به عنوان شیطان برزگ مسبب و عامل اصلی فتنه ۸۸، جنگ هشت ساله و فشارها و تحریم ها علیه ملت ایران است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه