امضا تفاهمنامه احداث مجتمع تفریحی عینک با سرمایه گذار سوئدی/ تشکیل کمیسیون جدید حقوقی شورای شهر رشت

رضا جمشیدی‌چناری در پانزدهمین جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت به بررسی کمیسونهای ۵ گانه شورای اسلامی کلانشهر رشت پرداخت و ضمن بیان اینکه جلسات شورای شهر باید خروجی مناسب داشته باشد ایجاد هر چه سریعتر کارگروه قطار شهری را مورد تاکید قرارداد.

امضا تفاهمنامه احداث مجتمع تفریحی عینک با سرمایه گذار سوئدی/ تشکیل کمیسیون جدید حقوقی شورای شهر رشت

به گزارش خبرنگار ۸دی نیوز، رضا جمشیدی‌چناری  در پانزدهمین جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت به بررسی کمیسونهای ۵ گانه شورای اسلامی کلانشهر رشت چرداخت و ضمن بیان اینکه جلسات شورای شهر باید خروجی مناسب داشته باشد ایجاد هر چه سریعتر کارگروه قطار  شهری را مورد تاکید قرارداد.

وجود ۴۰ نقطه بحرانی برای احداث پل عابر پیاده

وی با اشاره به نیاز ۴۰ نقطه بحرانی برای احداث پل عابر پیاده در شهر کمبود ناوگان حمل ونقل در کلانشهر رشت را مورد انتقاد قرارداد .

وی ایجاد مرکز هوشمند ترافیک را از الزاما ت شهر داست و ضمن بررسی مشکلات رانندگان ۱۳۳ ،افزود: کمبود طرح جامع ترافیک شهر رشت به شدت احساس می شود

جمشیدی پناری با اشاره به قرارداد ۳۳ میلیون دلاری با شرکت چینی جهت احداث زباله سوز و با تاکید بر اینکه تاکنوم یک بیستم رقم احداث این پروژه صرف شده است اطهارکرد: با احداث این پروژه زباله ۶۰۰ تنی شهر رشت تبدیل به کود الی خواهد شد

وی با تصریح بر اینکه با حداث این زباله سوز نجات منطقه سراوان تضمین خواهد شد گفت :هم اکنون شیرابه‌های زباله وارد آب‌های زیرزمینی می‌شود و محیط زیست را به شدت الوده می کند.

وی با اشاره به وضعیت فاضلابهای شهر لایروبی اگوها شهری را خواستار شد و در یاداور شد : با توجه به فصل بارندگی ما در شهر رشت با مشکل مواجه خواهیم شد.

حاشیه نشینی یکی از معضلات کلان شهر رشت است

رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت حاشیه نشینی را یکی از معضلات شهر رشت دانست و این امر را ناشی از عدم نطارت صحیح و پی گیری قانونی در امر سکونت شهروندان عنوان کرد و در ادامه از تهیه پیش‌نویس تفاهمنامه شورا و شهرداری رشت با صدا و سیمای مرکز گیلان خبر داد.

امضا تفاهمنامه احداث مجتمع تفریحی عینک با سرمایه گذار سوئدی

وی از امضا  تفاهمنامه احداث مجتمع تفریحی عینک رشت توسط سرمایه‌گذاران سوئدی و استانداری خبرداد و در ادامه راه اندازی کمیسیون لوایح برای مدیریت پویای شهری را خواستار شد و در ادامه با این توضیح شفاف سازی عملکرد شورا در کارگروه مزبوعات و رسانه پی گیری می شود خاطر نشان کرد : تصویب لایحه عمومی تبلیغات از اقدام‌های کمیسیون فرهنگی و ‌اجتماعی شورای شهر رشت است

جمشیدی چناری خواستار ایجاد تغییرات سریع در، سردر های ۴ گانه رشت توسط کارگروه سیما و منظرشدو تصریح کرد : هم اکنوم مسکن مهر استان دارای وضعیت نامطلوبی است که باید در دستور کار شورا قرار گیرد.

 تشکیل کمیسیون جدید حقوقی شورای شهر رشت

به گزارش خبرنگار ۸دی نیوز در این جلسه تشکیل کمیسیون جدید حقوقی شورای شهر به تصویب رسیدو  استخدام مشاوران حقوقی و شهرسازی به صورت تمام وقت از دیگر مصوبات پانزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت بودگفتنی است در پانزدهمین جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت تشکیل سه معاو نت نظارت، اجرایی و پژوهشی نیز دستور کار شورای شهر رشت قرار گرفت

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه