اصلاح طلبان باید فتنه گران را محکوم کنند/ همه مردم از هیات مذاکره کننده پشتیبانی می کنند/ تصاویر

حسن حبیبی در همایش طلایه داران آفتاب در مهدیه رشت موقعیت شناسی شهدای موتلفه اسلامی را مورد تاکید قرارداد و افزود: زندگی امیرالمونین سرشار از موقعیت شناسی است .

اصلاح طلبان باید فتنه گران را محکوم کنند/ همه مردم از هیات مذاکره کننده پشتیبانی می کنند/ تصاویر

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز، حسن حبیبی در همایش طلایه داران آفتاب در مهدیه رشت موقعیت شناسی شهدای موتلفه اسلامی را مورد تاکید قرارداد و افزود: زندگی امیرالمونین سرشار از موقعیت شناسی است .

وی با اشاره به موقعیت شناسی حزب موتلفه اسلامی در مبارزه با طاغوت ؛گفت: ما ادامه دهنده راه انها هستیم و باید پاسخگوی شهدا باشیم که آیا میراث دار خوبی برای آنها بوده ایم.

IMG_20150615_150119

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی ضرورت وحدت و ائتلاف اصولگرایان و وفادران به انقلاب در انتخابات را مورد تاکید قرارداد و تصریح کرد: این وحدت تنها یک ضرورت در انتخابات نیست و نیروهای انقلابی اگر متفرق شوند اگر چه به بهترین شکل وظیفه خود را انجام دهند به نتیجه نمی رسند.

حبیبی با تاکید بر اینگه اگر مردم در انقلاب متحد نشده بودند انقلاب اسلامی به پیروزی نمی رسید افزود:این اتحاد یک ضرورت دائمی و مستمر است و ما به عنوان جریان اصولگرا به خصوص برای انتخابات ۹۴ هیچ راهی جزا نداریم و راه دوم وجود خارجی ندارد و رقبای ما با ترکیب و ظرفیت جدیدی وارد میدان رقابت شده اند.

دبیر کل موتلفه اسلامی تاکید کرد: ما از اصول خود عدول نمی کنیم و اما اگر در سلیقه ها عدول نکنیم حتی به فرد به فرد تشکل های اصولگرایی لطمه وارد می شود جریان اصولگرایی اگر شکست بخورد حتما تشکل های اصولگرایی لطمه می بییند و ما هیچ راهی جز یکی شدن نداریم و یکی از راه های این یکی شدن از خود گذشتگی است

وی افزود: جرقه ائتلاف در ذهن همه اصولگرایان زده شده است و باید این جرقه را به شعله تبدیل کنیم و موتلفه لیست مستقل نخواهد داشت و مصلحت را جز در این نمی بینیم.

IMG_20150615_150134

حبیبی با تاکید بر اینکه در برخی از نقاط کشور کسانی که در فتنه فعالیت داشته اند الان پست دولتی گرفته اند افزود: اگر قرار است دولت یازدهم میدان را برای تاخت و تاز اصلاح طلبان باز کند باید فتنه گران را جدا کند.

وی با اشاره به اینکه در مورد فتنه ۸۸ یک عده ای می خواهند صورت مسئله را پاک کنند مثل اینکه رقابت انتخاباتی بوده است خاطرنشان کرد: فتنه ۸۸ یک موضوع انتخاباتی نیست و من به دولت هشدار می دهم اگر می خواهید کفه اصلاح طلبی را در تمام عزل و نصب ها سنگین تر کنید مراقب فتنه گران باشید.

IMG_20150615_150224

وی بیان کرد: در اینجا این را لازم می دانم که بگویم اصلاح طلبی را فتنه گری نمی دانم اون دسته از اصلاح طلبانی  که داخل نظام هستند و با اصولگرایان رقیب هستند محترم هستند و رقیب بودن به نفع نظام است و اصلاح طلبان باید فتنه گران را محکوم کنند و باید مراقب باشیم که دولت یازدهم محل نفوذ فتنه گران نشود و ما با فتنه گران سازگاری نداریم

IMG_20150615_150126

وی خاطرنشان کرد:تیم مذاکره کننده باید مورد پشتیبانی باشد یک طرف ۱+۵ گرگها و یک طرف فرزندان ما هستند همه مردم از هیات مذاکره کننده پشتیبانی می کنند مذاکره کار سختی است و تا آمریکا مجبور نشود به ما امتیاز نمی دهد

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه