شوراها بین مردم وحدت ایجاد کنند

فرماندار رشت بر گام برداشتن شوراها در راستای اهداف نظام تاکید کرد و گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا باید بین مردم انسجام و وحدت ایجاد کنند.

شوراها بین مردم وحدت ایجاد کنند

به گزارش ۸دی نیوز، سید ولی‌الله عظمتی بعد از ظهر امروز در جلسه انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی این شهرستان اظهار کرد: شوراها باید در راستای اهداف نظام برای خدمت به مردم گام بردارند.

وی جمهوری اسلامی ایران را بر پایه مردم‌سالاری عنوان کرد و افزود: پیشرفت‌ها در کشور با عنایت خداوند و رهنمودهای مقام معظم رهبری و همچنین بر پایه مردم‌سالاری محقق شده است.

وی خواستار ایجاد انسجام و وحدت شوراهای اسلامی بین مردم شد و تصریح کرد: شورای اسلامی شهرستان چکیده شوراها است و باید با اتفاق نظر، همگرایی و انسجام برای پیشرفت جامعه تلاش کند.

عظمتی با بیان اینکه شورای اسلامی شهرستان رشت در سال‌های گذشته منسجم و متحد عمل کرده است، خاطرنشان کرد: موفقیت‌های شهرستان رشت مرهون تعامل شورای اسلامی شهرستان با فرمانداری و دیگر دستگاه‌ها بوده است.

فرماندار رشت بر تلاش شورای اسلامی شهرستان رشت به منظور پیگیری مطالبات به‌حق مردم تاکید کرد و گفت: شوراهای اسلامی در تمام بخش‌ها و شهرهای رشت تشکیل شده است.

وی جوان‌گرایی را از ویژگی‌های شوراهای اسلامی در دوره چهارم خواند و بیان کرد: نیروهای جوان در کنار دیگر اعضای شورا انگیزه بسیار بالایی برای پیشرفت جامعه دارند.

عظمتی با اشاره به انتخاب اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان رشت، اظهار کرد: انتخاب اعضای هیئت رئیسه به صورت یک ساله است و امیدواریم اعضای شورای دوره چهارم منشا آثار خیر در این دوره شوراها باشند.

*شوراها حقوق نهفته جامعه را متبلور می‌کنند

رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت نیز در جلسه مذکور یادآور شد: مردم مسئولیت بزرگی را به عهده شوراها گذاشته‌اند.

اسماعیل حاجی‌پور بر پیگیری مطالبات به‌حق مردم تاکید کرد و افزود: حقوق بسیاری از مردم در جامعه نهفته است و اعضای شوراهای اسلامی باید آن را متبلور کنند.

وی با تاکید بر همدلی اعضای شوراهای اسلامی، بیان کرد: شورای اسلامی شهرستان می‌تواند بسیاری از مطالبات مردم را محقق کند.

حاجی‌پور رضایت‌مندی مردم را سبب رضایت خداوند دانست و تصریح کرد: اعضای شوراهای اسلامی خادم مردم هستند و باید به تفکر تمام اعضا احترام گذاشته شود.

به گزارش فارس، اسماعیل حاجی‌پور در جلسه مذکور با هشت رای از ۱۴ رای اخذ شده، رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت انتخاب شد.

مهدی رشاد با ۹ رای نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت انتخاب شد ضمن اینکه رسولی و زاهدی هر کدام با هشت رای منشی‌های این شورا انتخاب شدند.

اعضای شورای اسلامی شهرستان رشت با ۱۴ رای علیرضا عبدی را سخنگوی این شورا انتخاب کردند و مجید فاتحی با هشت رای نماینده شورای اسلامی شهرستان رشت در شورای اسلامی گیلان شد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه