سوءاستفاده غیر اخلاقی تلگرام از تصاویر بانوان ایرانی + عکس

با تغییر فضای ارتباطی و افزایش کاربرد شبکه‌های اجتماعی تلفن‌همراه، برخی نکات نیز باید مورد توجه کاربران در استفاده از این ابزارهای نوین قرار بگیرد.

سوءاستفاده غیر اخلاقی تلگرام از تصاویر بانوان ایرانی + عکس

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از امپراتوری دروغ، اخیراً برخی افراد با سوءاستفاده از تصاویر نمایه (پروفایل) زنان و دختران و اضافه کردن نوشتارهای مختلف کنار آن اقدام به ساخت برچسب‌‌های (استیکر) غیراخلاقی از این تصاویر می‌کنند.

با تغییر فضای ارتباطی و افزایش کاربرد شبکه‌های اجتماعی تلفن‌همراه، برخی نکات نیز باید مورد توجه کاربران در استفاده از این ابزارهای نوین قرار بگیرد. که در ادامه یکی از نکاتی که اخیراً باید بیشتر مورد توجه کاربران شبکه‌ اجتماعی تلگرام باشد، می‌آید:

شکلک و برچسب (استیکر) یکی از پرکاربردترین ابزارهای ارتباطی در جذاب ساختن پیام‌های نوشتاری است که بین مخاطبان شبکه‌های اجتماعی تبادل می‌شود؛ اما استفاده از این برچسب‌ها (استیکر) در شبکه‌ اجتماعی تلگرام قابلیت‌های خاصی نیز دارد، یکی از این قابلیت‌ها تبدیل عکس دلخواه فرد به یک برچسب (استیکر) است؛ آنهم فقط در چند ثانیه!

20

سوءاستفاده از تصاویر دختران برای سایت استیکرهای تلگرام!

اما این قابلیت برای زنان و دختران عضو شبکه‌ اجتماعی تلگرام که تصویر چهره خود را به عنوان عکس نمایه انتخاب کرده‌اند، دردسر ساز شده است.

اخیراً برخی افراد با سوءاستفاده از تصاویر نمایه بانوان و دختران، و با اضافه کردن نوشتارهای مختلف و حتی بی‌ادبانه کنار آن؛ اقدام به ساخت برچسب‌‌های (استیکر) غیراخلاقی از این تصاویر کرده و آنها را در شبکه‌های موبایلی منتشر نموده‌اند. برچسب‌هایی که براحتی کپی و بدون توجه به پیامدهای پیشرو برای افراد حقیقی در مدت زمان کوتاهی به تعداد بسیار گسترده بازنشر می‌شود.

«وایبر» یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارهای پیام‌رسان‌ رایگان تلفن‌همراه در بین کاربران ایرانی بود که ایجاد اختلال و کندی آن موجب افزایش استفاده و محبوبیت پیام‌رسان «تلگرام» در بین کاربران ایرانی شبکه‌های موبایلی شده است.

شبکه‌هایی که ضمن فواید و کاربردهای مفید، در صورت استفاده ناصحیح، می‌تواند مضرات بسیاری داشته و حتی در مواردی مشابه مورد اخیر، با آبرو و آینده برخی افراد بازی و زندگی آنها را تحت‌تاثیر قرار دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه