استاندار با فرماندهان نیروی انتظامی و مدیران سازمان میراث فرهنگی دیدار کرد +تصاویر

نجفی استاندار گیلان ظهر امروز در دو برنامه جدا از هم با فرماندهان نیروی انتظامی و مدیران سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان دیدار کرد.

استاندار با فرماندهان نیروی انتظامی و مدیران سازمان میراث فرهنگی دیدار کرد +تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز  نجفی استاندار گیلان ظهر امروز در دیدار فرمانده نیروی انتظامی وروسای پلیس تخصصی گیلان با بیان اینکه دغدغه ی دولت تدبیر وامید بهبود وضعیت معیشت و اقتصادی مردم است.گفت : اگر کوچکترین مشکلی در امنیت و ارامش جامعه ایجاد شود سرمایه گذار سرمایه اش را به جای دیگری می برد.

najafi (1)

استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حضور ۲۰ میلیون گردشگر در گیلان گفت : این حجم از مسافر در استان نشان از زحمات وتلاشهای موثر پلیس برای تامین امنیت در این استان دارد.

 محمد علی نجفی افزود : در واقع پلیس با امکانات کم توانسته نتایج خوبی را در بعد ایجاد وتامین امنیت در کشور بدست آورد.

najafi (2)

سردار قائد رحمتی فرمانده انتظامی گیلان نیز در ابتدای این دیدار در سخنان کوتاهی از امادگی کامل پلیس برای انجام ماموریتهایش در استان خبر داد.

استاندارهمچنین در دیدار مدیران سازمان میراث فرهنگی حضور دکتر نجفی در سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری را فرصت مغتنمی برای این سازمان برشمرد و افزود : باید از این فرصت به نحو احسن در جهت توسعه و شکوفایی میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان استفاده کنیم .

 najafi (4)

دکتر نجفی ارائه برنامه های درست اصولی و تلاش در جهت عملیاتی نمودن آنان را از جمله اقدامات مهم در بخش گردشگری برشمرد .

در ادامه این مراسم  رضا علیزاده سرپرست سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به اهمیت ارائه آمار دقیق در پیشبرد کارها اظهار داشت : تأکید این سازمان براین است تا هر آماری که تهیه می گردد آمار واقعی باشد تا بتوان در حوزه تصمیم گیری کاربردی صورت پذیرد .

najafi (3)

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه