برنامه ای برای ورود به انتخابات مجلس ندارم؛ مگر اینکه شرایط آن فراهم شود

عضو شورای شهر رشت گفت: تا این لحظه برنامه ای برای ورود به انتخابات مجلس ندارم چرا که این امر نیاز به پیش نیازهایی دارد که باید فراهم شود و من تا این لحظه این تصمیم را ندارم مگر اینکه شرایط آن فراهم شود.

برنامه ای برای ورود به انتخابات مجلس ندارم؛ مگر اینکه شرایط آن فراهم شود

به گزارش سرویس سیاسی ۸دی نیوز، رضا جمشیدی چناری با بیان اینکه برای یک فرصت مطالعاتی کوتاه مدت کشور را تر ک می کنم افزود: هدف از استعفای من این است که به طور خالص به برنامه های مطالعاتی خود در خارج از کشور بپردازم.

وی با تاکید بر اینکه مردم شهر واقعا گرفتار هستند و برخی حتی در مسائل ابتدایی زندگی خود مانده اند گفت: ساختاری در شورا برای رفع اینگونه از مشکلات مالی و معیشتی مردم تعیین نشده است ولی من در این مدت اموختم که چگونه درک کنم و چگونه بشنوم و این بزرگترین درسی بود که در شورای چهارم گرفتم.

رضا جمشیدی چناری با اشاره به جوسازی احتمالی برخی رسانه ها در خصوص استعفایش تاکید کرد: از آنجایی که باید با مردم صادق بود می گوییم من تا این لحظه برنامه ای برای ورود به انتخابات مجلس ندارم چرا که این امر نیاز به پیش نیازهایی دارد که باید فراهم شود و من تا این لحظه این تصمیم را ندارم مگر اینکه شرایط آن فراهم شود.

وی با اشاره به رودخانه های شهر رشت گفت من تمام تلاش خود را بری رفع معضل این رودخانه ها به کار گرفتم گفت: ۵۰ میلیاردی که از سوی دولت برای ابن امر اختصاص یافته حاصل تلاش همه اعضای شورا است و از آنجایی که آب و فاضلاب قصد دارد این مبلغ را دریافت کند از اعضای شورا می خواهم تلاش کنند تا این اعتبار را شهرداری با نظارت شورا جذب کند.

وی با اشاره به مصوبه به زمین مانده در شورا افزود: به این مصوبه توجه شود چرا که ما نیاز به مرکز پژوهش های شورا و مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری داریم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
کردمحله ای
واقعا"که!بااین عملکردضعیف درشورادرفکرمهیابودن شرایط برای مجلس هستند.نبایدازیک سوراخ دوبارگزیده شد.
حسینی
واقعا باید افتخار کرد به هم استانی نخبه و فرهیخته ای مثل دکتر جمشیدی داشتن…… ایشون یک جوون گیلانی هستن ک در رشته خودشون تو کشور معروفن و نخبه…انصافا خیلی باشخصیته.. دوست داریم دکتر
باقری
از نعمتهای الهی برای شورا وشهر رشت بود حیف..........خودمان در شورا عامل رفتنش شده ایم
در حاشیه