یکی از رانندگان نماینده ولی فقیه در گیلان درگذشت/ آرزویش دیدن آیت الله قربانی بود

راننده ای که در زمان طاغوت آیت الله قربانی یکی از سیاسیون و مبارزین زمان طاغوت را جهت تبلیغ به روستاهای توابع شهرستان لاهیجان می برد، دار فانی را وداع گفت.

یکی از رانندگان نماینده ولی فقیه در گیلان درگذشت/ آرزویش دیدن آیت الله قربانی بود

به گزارش۸دی نیوز به نقل از درسیاهکل، رحیم رحیمی انارستانی در زمان طاغوت، با دوچرخه خود آیت الله زین العابدین قربانی یکی از سیاسیون و مبارزین زمان طاغوت را جهت تبلیغ به روستاهای گلرودبار ، مالفجان، انارستان ، کلشتاجان، لفمجان از توابع شهرستان لاهیجان می برد.

وی که یکی از معتمدین شهرستان سیاهکل و سالیان سال یکی از کسبه به نام سیاهکل بوده، پس از سالها بیماری دار فانی را وداع گفت.

rahimi

رحیمی متولد سال ۱۳۱۳ بود و سالها در جوار حرم مطهر امامزاده اسماعیل انارستان از توابع شهرستان لاهسجان مداحی و خادمی کرده بود و در همانجا نیز به خاک سپرده شد.

رحیم رحیمی انارستانی به یاد آن دوران و خاطرات آن وقت به خبرنگار درسیاهکل گفته بود: آرزوی من این است که یک بار دیگر حضرت آیت الله قربانی را از نزدیک زیارت کنم، ایشان زحمات زیادی برای پیروزی انقلاب اسلامی کشیده اند.

وی افزود: امسال که به همراه نوه ام به پابوس امام رضا (ع) در مشهد مقدس رفته بودم دکتر حداد عادل را دیدم که برای من افتخار بود.

سمت راست دکتر حداد عادل _ سمت چپ رحیم رحیمی انارستانی

hadad_adel

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه