۸دی نیوز چشم بینا و گوش شنوای جامعه است/ لزوم بهره گیری از خلاقیت جوانان در توسعه شهر

رئیس کمسیون فرهنگی شورای شهر رشت راه تکامل و پیشرفت هرجامعه ای را میدان دادن به جوانان دانست و گفت: بهره بردن از خلاقیت و توانایی جوانان برای پیشرفت شهر و استانمان می تواند بسیار موثر باشد.

۸دی نیوز چشم بینا و گوش شنوای جامعه است/ لزوم بهره گیری از خلاقیت جوانان در توسعه شهر

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی ۸دی نیوز، مظفر نیکومنش رئیس کمسیون فرهنگی شورای شهر رشت در بازدید از پایگاه خبری تحلیلی هشت دی نیوز اظهار کرد: شما چشم بینا و گوش شنوای جامعه و پل ارتباطی مردم و مسئولین هستید که این جای تقدیر و تشکر دارد.

نیکومش همچنین ضمن نثار سلام و درودی بر شهدای غواص ابراز نمود: این ۱۷۵ شهید سرافراز یادآور دوران دفاع مقدس هستند و باید بدانیم که امنیت کشورمان حاصل خون آنان است.

وی با اشاره به رحلت آیت الله امینیان عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه آستانه اشرفیه بیان کرد: از این ضایعه بسیار اسفناک شدم چراکه بنده افتخار این را دارم که از سال ۶۰ با ایشان آشنا بوده و چندین بار از فرمایشات گهربار و توصیه های پدرانه شان استفاده می کردم.

عضو شورای شهر رشت گفت: آیت الله امینیان از علمای طراز اول استان بودند که وجودشان برای تمامی دوستان از جمله رزمندگان، مسئولین، مردم و… همواره مایه خیر و برکت بود.

nikoomanesh (1)

نیکومنش نودهی با بیان اینکه آخرین باری که به محضر این عالم ربانی رفته بودم با سردار عبدالله پور بود، افزود: آیت الله امینیان از هر نظر برای مردم مورد اعتماد بودند و زندگی ایشان مملو از صداقت و گرمی بود.

وی با اشاره به پیام تسلیت مقام معظم رهبری در پی درگذشت آیت الله امینیان تأکید کرد: از جوانان و شاگردان ایشان انتظار می رود خلاء حضور این عالم وارسته را پر کنند و در کسب علم و معنویات، رهروی واقعی راه ایشان باشند.

عضو شورای شهر رشت همچنین با اشاره به وضعیت اقتصادی جامعه اظهار کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری می بایست بر تولیدات داخلی تکیه زنیم و از وابستگی به طور کامل در بیاییم.

نیکومنش درخصوص توسعه شهر رشت و پیشرفت اقتصادی مردم گفت: طرح توسعه عمران و آبادانی رشت، ایجاد اشتغال، گردش مالی شهر و… باعث رونق اقتصادی شده که حمایت همه جانبه مردم و مسئولین را می طلبد.

وی راه تکامل و پیشرفت هرجامعه ای را میدان دادن به جوانان دانست و خاطرنشان کرد: بهره بردن از خلاقیت و توانایی جوانان برای پیشرفت شهر و استانمان می تواند بسیار موثر باشد.

nikoomanesh (4)

رئیس کمسیون فرهنگی شورای شهر رشت شهرداری را قطب بزرگی در عمران و آبادی جامعه دانست و تأکید کرد: شهردار، منتخب شوراست؛ شورا بر حسب توانایی و تخصصِ آقای ثابت قدم، وی را انتخاب کردند و انتظار می رود با توجه به امکانات و ظرفیت های موجود برای توسعه شهر تلاش نماید.

نیکومنش با اشاره به افزایش بافت فرسوده شهر رشت ابراز نمود: برای جلب نظر سرمایه گذاران داخلی و خارجی باید تلاش و کوشش نماییم.

وی با بیان اینکه رشت شهری تاریخی، فرهنگی و شناخته شده است اذعان داشت: متاسفانه توسعه شهر رشت به حدی نرسیده که بتوانیم خواسته مردم را بر آورده نماییم؛ از همه دست اندرکاران، مسئولین و مردم استدعا دارم که مجموعه شهرداری و شورا را برای طرح توسعه شهر یاری کنند تا با همدلی و همفکری شهری آباد و در خور شأن مردم داشته باشیم.

بخش دوم مصاحبه وی به زودی منتشر خواهد شد…

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
نیلو
بیش از نصف مصاحبه به مسئولیت ایشون مربوط نبود! بعد ایشون مگه سیاست‌گذار نظام هست که شعار میده! ایشون باید اجرا بکنه، اونم در سطح رشت که ما تاحالا چیزی [...] جناب 8دی! که خودتو انقلابی و ولایی میدونی! لطفا به مشکلات مردم و شهر رسیدگی کن و سعی کن [...] مصاحبه کنی تا بعضیا که ماشین [...]
ناشناس
ههههههه چ چشم بینایی فقط خودشو می بینه و نیکومنشو
حسن
حاج مظفر دوست داریم..... ایشالا در مسئولیتهای بالاتر ببینیم شما رو حاجی...
كارمند شهرداري
درود بر حاج مظفر نيكومنش كه نسبت به بقيه اعضاي شورا هم مرد تر هست هم اينكه از رفت و امدش به شهرداري همه متوجه ميشن كه فقط دنبال كار مردم هست مثل بقيه شورا براي مسائل شخصي خودش نمياد شهرداري، از رييس شورا گرفته تا اخرين عضو فقط دستور ميدنو تحديد به كارمندهاي شهرداري كاش برخود اين مرد بزرگ و با يه كارمند جزء شهرداري ميديديد و ميدونستيد چه شخصيتي داره.
در حاشیه