سخنگوی دولت همراه هاشمی در سفر به کرمانشاه بود + عکس

در سفر به استان کرمانشاه مشاهده شده است که محمد باقر نوبخت نیز از همراهان هاشمی بوده است و این مشایعت سوالی را در ذهن ایجاد می کند که نوبخت با چه استدلالی همراه هاشمی رفسنجانی در کرمانشاه بود.

سخنگوی دولت همراه هاشمی در سفر به کرمانشاه بود + عکس

به گزارش سرویس سیاسی ۸دی نیوز، هاشمی رفسنجانی، مدتی است علاقمند به برگزاری سفرهای استانی شده است. وی این سفرها را ابتدا از مشهد مقدس آغاز کرد، سپس سفری پرحاشیه را به شمال کشور در سوادکوه داشت. برای  بار سوم به کرمانشاه سفر کرد سفری که با دلخوشی آمد اما با دلخوری بازگشت. سفری بی برنامه که برنامه روز سوم، سفر به ایلام، سفر به قصر شیرین و دیدار با دانشجویان لغو و برنامه های روز دوم نیز فشرده برگزار شد.

حال در سفر به استان کرمانشاه مشاهده شده است که محمد باقر نوبخت نیز از همراهان هاشمی بوده است و این مشایعت سوالی را در ذهن ایجاد می کند که نوبخت با چه استدلالی همراه هاشمی رفسنجانی در کرمانشاه بود.

41

حضور نوبخت در کرمانشاه با عنوان “سخنگوی دولت” و “معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور” در این شرایط حساس سیاسی و اقتصادی کشور جلب توجه می کرد.

در حالی که کمتر از یک ماه به آن “صد روز”ی که قول داده بودند برخی از مشکلات اساسی مردم را حل کنند مانده است، اما مشاهده می شود که “آقایان اقتصادی دولت” با کمال آرامش در کرمانشاه حضور دارند.

آیا باید پذیرفت که آقای هاشمی عملاً‌ خود را رئیس جمهور موازی (سایه) می داند؛ همانطور که فرزندش گفته بود اگر پدر رأی بیاورد، همه کاره من خواهم بود؟! شاید وی به همین دلیل دولت مردان را همراه خود به استانها می برد.

88255_905

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه