فرم اعزام به جبهه پدر و همسرم را شخصا پر کردم/ مذاکرات ۱+۵ بستر زیاده خواهی امریکایی است

نماینده مردم تهران در مجلس با تأکید بر اینکه مذاکرات ۱+۵ بستر زیاده خواهی آمریکایی ها است، گفت: تا زمانی که موضع ما حق است دشمن در برابر ایران اسلامی ایستاده است.

فرم اعزام به جبهه پدر و همسرم را شخصا پر کردم/ مذاکرات ۱+۵ بستر زیاده خواهی امریکایی است

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از دیار باران، لاله افتخاری در همایش فرزندان شاهد گیلان در تالار گلستان، با عرض تسلیت به مناسبت ارتحال آیت الله امینیان نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان، اظهار کرد: شهدا طبق معرفی قرآن ستارگان آسمان اسلام و جامعه اسلامی هستند.

وی حضرت فاطمه زهرا (س) را اولین شهید ولایت معرفی کرد و افزود: در این مکتب ولیّ خدا نیز در راه اسلام فدا می شود.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه فرم اعزام به جبهه پدر و همسرم را شخصا پر کردم، بیان کرد: خانواده های شهدا ولیّ دم انقلاب هستند اما هنوز بدهکار جمهوری اسلامی هستیم.

حمایت از ولایت فقیه نقطه اشتراک وصیت نامه های شهدا

افتخاری با اشاره به حمایت از ولایت فقیه به عنوان نقطه اشتراک وصیت نامه های شهدا، اضافه کرد: ملت ایران به ویژه خانواده های شهدا باید سرباز حلقه به گوش مقام معظم رهبری باشند.

وی از الگوهای وارداتی در جامعه انتقاد کرد و افزود: در شرایط فعلی با وجود جنگ نرم باید خاطرات شهدا زینب گونه انتشار یابد.

افتخاری با اشاره به هشدار مقام معظم رهبری در مورد فتنه های آینده، ابراز کرد: دشمن می داند در این جریان خانواده شهدا فریب نمی خورند.

مذاکرات ۱+۵ بستر زیاده خواهی امریکایی است

نماینده مردم تهران در مجلس با تأکید بر اینکه مذاکرات ۱+۵ بستر زیاده خواهی آمریکایی ها است، اظهارکرد: تا زمانی که موضع ما حق است دشمن در برابر ایران اسلامی ایستاده است.

افتخاری در خاتمه خاطر نشان کرد: دشمن با چراغ سبز نشان دادن هیچ وقت دوست ایران اسلامی نخواهد شد و بیداری اسلامی از بدنه نظام جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است.

گلستانی مدیر عامل تشکل فرزندان شاهد گیلان نیز در این همایش، بیان کرد: راه شهدا از فرزندان شهدا جدا نیست.

وی افزود: فرزندان شهدا با پرورش در دامان همسران شهدا با اصول و اعتقاد شهدا برمدار ارزش های انقلاب اسلامی آمیخته شده اند و فعالیت ها باید در راستای ارزش ها باشد.

مدیر عامل تشکل فرزندان شاهد گیلان بیان کرد: این تشکل در سال ۹۱ با اخذ مجوز از وزارت کشور تشکیل شد و و می خواهیم با ایجاد گفتمان اسلامی راه شهدا را ادامه دهیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه