ساخت مزار شهدای گمنام لنگرود،۴۰ درصد پیشرفت دارد + تصاویر

رئیس شورای شهر لنگرود با بیان اینکه سفت کاری تا پایان تابستان سال جاری انجام می شود گفت : گنبد این مزار تا پایان خرداد ماه نصب می شودو ان شالله در صورت تخصیص بودجه تا پایان سال و با توجه به تسریع انجام پروژه بعد از به دست گرفتن کار توسط شهرداری تا پایان سال شاهد افتتاح و بهره برداری از مزار شهدای گمنام باشیم.

ساخت مزار شهدای گمنام لنگرود،۴۰ درصد پیشرفت دارد + تصاویر

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از لنگرنیوز، ۲۶ شهریور سال ۱۳۹۲، ۴ شهید گمنام لنگرود تشییع و در پارک فجر لنگرود تدفین شدند .

ساخت ضریح برای این چهار شهید گمنام، از دغدغه های اصلی مردم و مسئولین بود که بعد از گذشت چند ماه بعد از تدفین شهدای گمنام، کارگروهی متشکل از فرمانده سپاه، فرماندار، شهرداری، بنیاد شهید و … ایجاد شد.

پس از مراسم تدفین کارگروهی با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی لنگرود و شهرداری و شورای اسلامی لنگرود تشکیل شد تا طرحی توسط واحد عمران دانشگاه ازاد لنگرود برای بنای مرقد این ۴ شهید بزرگوار اماده شود که از بین طرح های ارائه شده یک طرح برای مزارشهدای گمنام مورد قبول قرار گرفت.

بعد از گذشت حدود یک سال از تدفین شهدای گمنام، ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ مراسم کلنگ زنی مزار شهدای گمنام انجام شد .

هزینه مبلغ تقریبی این پروزه، بیش از ۲ میلیارد ریال اعلام شد که طبق اعلام شرکت تیماس گیل که مجری انجام این پروژه است، طرح در سه فاز انجام میشود.

پایان کار این پروژه اسفند ۱۳۹۳ اعلام شده بود که به دلایل متعدد تاکنون پیشرفت ۴۰درصدی دارد.

منصفی رئیس شورای شهر لنگرود در گفت و گو با خبرنگار لنگرنیوز گفت : به دلیل کندی کار توسط پیمانکار و توقع های به جا مردم شهرستان در خصوص تسریع در اجرای این پروژه، کار اجرای از پیمانکار خارج شد و از نیمه دوم اردیبهشت سال جاری توسط شهرداری انجام می شود که تاکنون شاهد رشد خوبی در ساخت این پروژه بودیم.

غلامرضا منصفی با بیان اینکه تا کنون ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است، اظهار کرد : ۵۰۰ میلیون ریال توسط بنیاد شهید لنگرود و ۱ میلیارد ریال دیگر توسط شهرداری هزینه شد.

رئیس شورای شهر لنگرود اضافه کرد : نماکاری ساختمان بیش از ۳ میلیارد ریال بودجه لازم دارد و شهروندان جهت کمک مالی جهت کمک برای ساخت مزار هشدای گمنام می توانند کمک های مالی خود را به حساب ۱۴۵۴۱۸۰۰۵ نزد انک رفاه به نام شهدای گمنام واریز کنند.

وی با بیان اینکه سفت کاری تا پایان تابستان سال جاری انجام می شود گفت : گنبد این مزار تا پایان خرداد ماه نصب می شود و ان شاالله در صورت تخصیص بودجه تا پایان سال و با توجه به تسریع انجام پروژه بعد از به دست گرفتن کار توسط شهرداری تا پایان سال شاهد افتتاح و بهره برداری از مزار شهدای گمنام باشیم.

لازم به ذکر است رئیس شورای شهر لنگرود، ۸ اردیبهشت سال جاری در نشست خبری اعضای شورای شهر لنگرود با اصحاب رسانه از توقف و کندی اجرای پروژه مزار شهدای گمنام از مردم عذر خواهی کرده بود.

 

IMG_1261 IMG_1263 IMG_1264 IMG_1266 IMG_1267 IMG_1268

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه