پاسخ نماینده مردم فومن و شفت به درخواست یک شهروند

یک شهروند شفتی در یکی از شبکه های اجتماعی درخواست پیگیری از نماینده مردم فومن و شفت در مورد تعیین تکلیف مدرسه شهید بهشتی انجام داد.

پاسخ نماینده مردم فومن و شفت به درخواست یک شهروند

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از صبح شفت، یکی از شهروندان شفتی در یک شبکه اجتماعی از نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلام درخواستی کردکه هم درخواست و هم پاسخ نماینده به آن درزیرآورده شده است .

وی با بیان اینکه از طرف مدرسه شهید بهشتی با او تماس گرفته شدکه ساعت ده و پانزده دقیقه آموزش و پرورش شفت جلسه ای برگزار می شود، که محوریت جلسه در مورد جابه جا کردن دانش آموزان از مدرسه ی فعلی( شهید بهشتی ) به مدرسه شهید مطهری است.

شهروند شفتی در ادامه با اشاره به اینکه قصد باز کردن جزئیات موضوع را ندارد، گفت: اما مثل اینکه این بار کج همچنان در آموزش و پرورش ادامه خواهد داشت تا مدرسه جدید داخل شهر ساخته شود.

وی افزود: نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی قول اتمام پروژه در بهمن ماه امسال را پیمانکار پروژه گرفته بود که ظاهرا پیمانکار جدیدا اعلام کرده که این پروژه را پایان سال تحویل خواهد داد.

این شهروند شفتی با بیان اینکه همه این موارد بیان شد تا به این قسمت ماجرا برسد، گفت: آموزش و پرورش مدعی شده است که مردم شهر شفت زمین برای ساخت مدارس بیشتر در شهرستان در اختیار آنها نمی گذارند.

به گفته وی در حال حاضر هم آموزش و پرورش آماده هستش که یک مدرسه نمونه دولتی احداث کند ولی زمینی برای ساخت مدرسه در اختیار ندارد.

شهروند شفتی در ادامه از نماینده مردم فومن و شفت در مجلس درخواست کرداین موضوع را پیگیری کرده تامدرسه شهید بهشتی تا پایان سال افتتاح شده و دانش آموزان این مدرسه از بلا تکلیفی و سردرگمی بیرون آیند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی نیز سریعا در پاسخ به این درخواست شهروند شفتی پاسخ داد.

ناصرعاشوری در پاسخ به این درخواست شهروندشفتی اظهارکرد: سالهای اخیرمدارس خوبی درشهرستان احداث گردیده است.
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه دردو سال گذشته کشور دچار مشکل جدی از لحاظ مالی و بودجه بوده است .

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس افزود: درحال حاضر مدرسه شهید بهشتی در دست پیمانکار است وسرعت کار آن نیز مناسب می باشد البته والدین نیز نگرانیهای دارند.

وی در ادامه گفت: آموزش وپرورش بایدهرگونه جابجایی رابا مشورت انجمن اولیا وشورای آموزش وپرورش انجام دهد ولازم به ذکر است که مدرسه مذکور بیش از یک میلیارد تومان اعتبار دارد هم زمان سالن ورزشی مدرسه نیز افتتاح خواهد شد البته مدرسه چوبر ومدرسه جیرده پسیخان واستخر شنا شفت نیز در دست اجرا می باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه