گفتن لیس زدن زمین در جلسه کاری به دور از آموزه های دینی و اخلاقی است

محمود باقری خطیبانی در صحن علنی شورای اسلامی رشت با خطاب قرار دادن مدیران جوان شهر فرهنگی گفت: دوست عزیز!اینکه به همکاران خودمان در جلسه کاری بگوییم باید زمین را لیس بزنیم نه با آموزه های دینی ما نه با آموخته های اخلاقی ما هماهنگی دارد.

گفتن لیس زدن زمین در جلسه کاری به دور از آموزه های دینی و اخلاقی است

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی هشت دی نیوز، محمود باقری خطیبانی در صحن علنی شورای اسلامی رشت با اشاره به اینکه اولین اصل در روابط اجتماعی بین انساها پذیرش احترام متقابل و برخورد بر پایه ادب است اظهار داشت: این مقدمه کفایت می کند تا مدیران جوان شهر فرهنگی مان را خطاب قرار دهم و عرض نمایم که: دوست عزیز!اینکه به همکاران خودمان در جلسه کاری بگوییم باید زمین را لیس بزنیم نه با آموزه های دینی ما نه با آموخته های اخلاقی ما هماهنگی دارد.

نائب رئیس شورا افزود: باید قدر و منزلت کسانی را که برای شهر فعالیت می کنند بدانیم و اگر همدلی و همراهی بین ما نباشد قطعا به دستگاه شهرداری و شهر آسیب خواهد رسید و به طور قطع ما نیازمند استفاده از ظرفیت موجود منابع انسانی در شهرداری هستیم و اگر حرمت ها را پاس نداریم دوستانمان در شهرداری از ما فاصله می گیرند.

وی با اشاره به اینکه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان صراحتا اعلام کردند زیرساخت های لازم برای اجرای طرح های ترافیکی در شهر مهیا نیست گفت: توصیه من به همکارانم محترم شورا و جناب شهردار این است که در جهت تقویت تعامل شهرداری با تمامی دستگاه ها خدمت رسان گام برداریم.

وی صریح کرد: اگر بنا بر رفتارهای آمرانه باشد یقین بدانید پلیس از ما زومند تر خواهد بود بیاییم تلاش کنیم با هماهنگی و گفتگو راه حل صحیح برای اجرای این طرح داشته باشیم.

باقری خطیبانی گفت: صدور دستور به معاونت سازمانهای شهرداری درباره عدم پرداخت پاداش به راهور بیشتر از اینکه تدبیر باشد نوعی لج بازی است و نتیجه مثبتی به همراه ندارد و شاید جناب شهردار در جریان آن نباشد.

عضو شورای شهر گفت: وضعیت درآمدهای شهرداری نگران کننده است باید فکری برای وصول مطالبات و تحقق درآمدهای پایدار برای شهرداری باشیم و در غیر این صورت کمتر از چند ماه دیگر شهرداری دچار بحران می شود

وی با اشاره به عدم پرداخت حقوق نیروهای حجمی شهرداری در دو ماه گذشته گفت: برای اولویت بندی پروژه ها و اجرای آنها باید از رویا پردازی پرهیز شود اینکه شهر پیاده راه های خوب و زیبا داشته باشد آرزوی ماست اما شما پروژه های به زمین مانده مانند تالاب عینک دارید که قدمتش به چند نسل میرسد و هنوز بلاتکلیف است و تملک املاک واقع در ادامه پیاده راه سی میلیارد تومان می شود

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه