پخش موسیقی در جوار شهدای گمنام صومعه سرا!!!

جلوی پخش موسیقی در بوستان ابریشم صومعه‌سرا جایی که سه شهید گمنام تدفین شده است گرفته شود.

پخش موسیقی در جوار شهدای گمنام صومعه سرا!!!

به گزارش هشت دی نیوز، پخش موزیک‌های آن چنانی در پارک نگرانی بسیاری از دلسوزان نظام و انقلاب اسلامی را به درد می‌آورد، از متولیان این پارک درخواست می شود تا جلوی پخش موسیقی را گرفته و نگذارند این افراد به کار خود ادامه دهند.

وقتی طرح دفن شهدای گمنام در پارک‌ها و مراکز عمومی و دانشگاه‌ها مطرح شد بسیاری از این طرح استقبال کردند که از جمله این موارد تدفین شهدای گمنام در پارک ابریشم صومعه سرا است.

در برخی استان ها تعدادی از دلسوزان نظام و خانواده های معظم شهدا نگرانی هایی را در مورد مکان تدفین شهدا در پارک مطرح کردند نگرانی هایی که متاسفانه با بی توجهی های مسئولان مفقول مانده است.

در برخی از پارک های استان های مختلف از سوی مسئولان برای تدفین شهدای گمنام با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن نام شهدا در نظر گرفته شده است ولی با بررسی اجمالی برخی از مناطق مزین به نام شهدای گمنام با صحنه هایی روبه رو می شویم که تاسف خانواده های شهدا و جانبازان و مادران منتظر فرزند شهیدشان را به دردمی آورد.

پارک ابریشم صومعه‌سرا، یکی از مراکزی است که میزبان سه شهید گمنام شده است، میزبانی که به شایستگی از عهده پذیرایی مهمانان ارجمند خود بر آمده است.

اما اکنون انتظار ما از متولیان پارک ابریشم این است که نگذارند اتفاقی که در پارک‌های دیگر استان ها که میزبان شهدا بوده اند افتاده است، در این شهرستان هم رخ دهد.

پخش موزیک‌های آن چنانی در پارک نگرانی بسیاری از دلسوزان نظام و انقلاب اسلامی را به درد می‌آورد، از متولیان این پارک درخواست می شود تا جلوی پخش موسیقی را گرفته و نگذارند این افراد به کار خود ادامه دهند.

باید به گونه ای فرهنگ سازی شود که همه حرمت خون پاک شهدا را نگه دارند و در جوار مزار شهدا از پخش موسیقی‌ خودداری نمایند و با ظاهری موجه بر سر مزار شهدا حضور یابند.

جوانان بسیجی صومعه‌سرایی هم باید از این به بعد در حق شهدای گمنام برادری و خواهری کنند و شب های جمعه بر سر مزار شهدای گمنام حضور یابند و دعای کمیل را قرائت نمایند.

جوانان هیئتی و مذهبی صومعه سرا باید بدانند از این به بعد بوستان ابریشم جایگاه آنان خواهد بود و نباید با عدم حضور خود در این مکان جای را برای افراد غیر متدین باز کنند تا آنها به راحتی در آنجا رفت و آمد کنند و دل شهدا را به درد آورند.

نویسنده: م. ف

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
آشنا
سلام.جلوگیری از پخش آهنگهای مبتذل و زننده خیلی عالیه.اما نباید طوری رفتار بشه که به شهدا بی حرمتی بشه توسط مردم.نباید پارک رو تبدیل به عذا خونه کنیم.امروز رفتم پارک صحنه های جالبی رو دیدم.حلقه های معرفتی و دوستانه بسیجیان و مردم عادی در پارک. بسیجیان گردان امام حسین(ع) رو دیدم که حله زدن نزدیک مزار شهدا در جمنزار و زیر شاخه درخت و داشتن درباره فرهنگ ایثار و شهادت و جنگ نرم و...مباحثه می کردن .همچنین بسیجیان حوزه کوثر خواهران هم خودجوش دورهم کنار ساختمان جامعه القران نسشته بودن و داشتن مباحص دینی و...مطرح میکردن. تره جمع های صمیمی در کنار مزار شهدا درست بشه و این جور مراسمات از جمله زیارت عاشورا و دعای کمیل و....در روزهای خاص شهادت یا رحلت صورت بگیره. حالا در هر صورت نباید با رفتار افراطی با شهدا برخورد بشه و نباید هم شهدا فراموش بشن میبینیم که پای خانواده های مذهبی به پارک باز شده.با اون حجاب کامل در پارک حضور دارن و فضای مثبتی رو به وجود آوردن.همین حضور ما بسیار اهمیت داره، حالا اگر مراسم دعایی برگزار نشه هم ایرادی نداره به نظر بنده
ناشناس
پخش موزیک‌های آن چنانی در پارک نگرانی بسیاری از دلسوزان نظام و انقلاب اسلامی را به درد می‌آورد؟؟؟!!۱ جمله بندی کردی در حد تیم ملی
هفتگز
بوستان ابریشم قبلا هم جایگاه که کلمه ی خوبی نیست محل رفت و آمد جوانان هیئتی و مذهبی صومعه سرا بود برادر! شاید شما نمیومدی و نمیدیدی! لحن شما در این جمله چقدر شبیه به لحن حاجی گیرینف شد اونجا که میگفت اینا میخوان با پخش ترانه های لهو و لعب ما رو شکنجه روحی بدن! شهدا خودشون از ما بهتر کاراشونو پیش میبرن برادر! نکنه فکر کردید ما بودیم که آوردیمشون؟ ما بچه مسجدیا که دو تا مزار شهدای بانام تو شهرمون داریم بسمونه بریم رو همونا کار کنیم بهتره. این دو تا مزاری که به قول شما افراد غیرمتدین نمیان و جایگاه ماست مثلا چیکار کردیم باهاش؟ این یکی رو دست از سرش برداریم بزاریم به قول شما غیر متدینین استفاده کنن. شاید اگه نمیان اون دو تا مزار بانام بخاطر حضور ماهاست! دیوار نکشیم خواهشا! از دلسوزی شما نقدیر میشه و به چشم و ابروی اونها هم عشق ورزیده نمیشه. اما اینکه آهنگها باید تعدیل شه موافقیم. ما! یاعلی
آشنا
جناب هفتگز، نخیر شما جزء اون دسته حاجی گیرینوفها هستید که دو چهره دارید.پارک شده بود لانه اراذل و اوباش و منبع انواع فساد و...من بکرات دیدم.خانواده های حزب الهی هیچ میلی برای ورود به پارک نداشتند.الان بیا ببین هروز تعداد زیادیشون میان تو پارک و اول مستقیم میرن سر مزار شهدا. نباید به حضور شهدا توهین بشکه.خشک مقدس بازیارو بزارید کنار.مطمئن باشید او صدا هیچ ارزشی درمقابل شهدا نداره و اگرهم کسی میره برای زیارت شهدا باید فکروذکرش به شهدا باشه نه آهنگ.برو خودتو درست کن بعدا بیا جامعه و پارک رو درست کن.امان از دست شما خشک مقدس ها که همچی و همکس رو از دست اسلام و حزب الله زده کردید.
آشنا
امام کاظم (ع): خداوند بنده‌ي گمنام را بيامرزد، او مردم را مي‌شناسد ولي مردم او را نمي‌شناسند. ***وقتي تاثير مقداري استخوان بجاي مانده از يك شهيد، بيشتر است از تمام تلاش هاي فرهنگي ما، شايد يك معناي "زنده بودن شهدا" همين باشد.***
ابراهیم
سلام از اینکه اینقدر همه نسبت به چنین موضوعاتی دغدغه دارند آدم خوشحال میشه خوبه که آهنگ مبتذل نباشه خوبه همه الان دیگه میان اونجا و حتی توی بقیه پارکهایی که شهید گمنام دارن مثل رودسر و کلاچای و چابکسر و املش و ماسوله تاکید میکنم همه میان شهدا همه رو دعوت میکنن واسشون چادری و ریش دار و بد حجاب و سوسول نداره همون قدری که من و تو و بقیه ی دوستای ریش دار و چادریمون نیاز داریم به شهدا یادمون نره ماها مدعی هستیم داریم راه مستقیم رو طی میکنیم و وضعمون اینه که اینقدر محتاجیم حالا بیایم کلاهمون رو قاضی کنیم اگه تاکید میکنم اگه اون دیگران که میگیم سوسول و بد حجاب و ... هستن توی صراط مستقیم نباشن چقدر دیگه محتاجن بیان به شهدا سر بزنن و آویزونشون باشن . متاسفانه بعضی اوقات من و رفقام فکر میکنیم فقط راه توبه برای گناهای خودمون بازه و بقیه باید برن بمیرن خب بد نیست همیشه یادمون بمونه همه به شهدا نیاز داریم شاید اگه شهدا رو نمیبردیم توی یه فضای مجزا و از مردم جدا نمیکردیم الان وضع جامعه این نبود شاید اگه همه مردم بیشتر با شهدا نزدیک میشدن الان اینهمه گرفتاری نداشتیم اصلا واسم قابل هضم نیست یه عده ای میگن بذار اول ما با شهدا به اوج برسیم بعد به مردم معرفی شون کنیم یا میگن شهدا یه چیز دیگه بودن و آسمون سوراخ شد افتادن اعتقاد کج و کوله من اینه که شهدا یه عده بودن مثل همه فقط درست انتخاب کردن و پاش وایستادن اگه هرکی این کارو بکنه میشه شهدایی وگرنه ول معطله در مورد اینکه بخوایم حرف خودمون رو با عنوان شان شهدا و ... جا بندازیمم یخورده گیرم شهدا حرمت دارن قبول باید باهاشون درست رفتار کنیم قبول ولی تعریفش رو پیدا کنیم . ببینیم چرا آقا از تدفین شهدا توی نقاط تفریحی استقبال میفرمایند ببینیم چه راه حلی هست که این نقاط حداقل توی استان خودمون درست اداره بشن و ضعفی توش نباشه پ . ن 1 : مثلا همه جور آدمی بیان ولی حرمت نگه دارن پ . ن 2 : لطف کنین اگه پیشنهادی داشتین به منم بگین [...]
jjkkjhtrt
سلام ودرود به شهدای عزیزوخانواده های محترمشان آی عاقلا هرچیزجایی وهرنکته مکانی دارد آخه پارک جای تدفین این عزیزانه نه خدایی خودتون کلاهتونو قاضی کنیدمحل تدفین این عزیزان درمکانهای مقدس ومذهبی مناسب تره البته اگه کلاهی واستون باقی مانده باشه چون معلومه که سرمردم ساده کردید......وای برشما وای
در حاشیه