حق شهرستان انزلی کسب درآمدهای بیشتر است

فرماندار بندرانزلی در جلسه شورای شهر انزلی با اشاره به این که دو سال پیش اعتبار ۱۸ میلیارد تومانی تصویب شد ،پارسال ۳۰ میلیارد تومان و امسال ۲۵ میلیارد تومان ،گفت: استحقاق این شهر کسب درامدهای بیشتر است .

حق شهرستان انزلی کسب درآمدهای بیشتر است

به گزارش  ۸دی نیوز به نقل از موج انزلی، فرماندار بندرانزلی به عنوان مهمان ویژه در جلسه شورای شهر انزلی برای انتخاب شهردار گفت : در قانون اساسی بخشی به نام شوراها داشتیم که در سالهای اول انقلاب خیلی از اشخاص دنبالش بودند و پی گیری کردند و سرانجام به نتیجه رسید و چهار دوره نیز انتخابات برگزار شد.

سعادتمند داوودی افزود : هدف از شوراها خدمت به مردم بوده و اگر کسی چیز دیگری در ذهن داشته باشد چه انتخاب کرده و چه انتخاب شده از آرای مردم سوء استفاده کرده است .

وی یادآور شد: هرچند در گذشته کارهای بسیاری در شهر انجام شده ولی شهر انزلی به اندازه اسم و جایگاهش پیشرفت نکرده است.

فرماندار انزلی همچنین افزود: امیدواریم با این شورا که اهل تعامل و گفت و گو هستند به همین شیوه کار ادامه یابد و کارهای به زمین مانده ناشی از فشار مالی ، ادامه یابد .

 داوودی با اشاره به این که دو سال پیش اعتبار ۱۸ میلیارد تومانی تصویب شد پارسال ۳۰ میلیارد تومان و امسال ۲۵ میلیارد تومان افزود: استحقاق این شهر کسب درامدهای بیشتر است .

این مسئول یاداور شد: البته بسیاری کارها در حالی در شهر انجام شد که در خیلی شهرها پروژه های عمرانی تعطیل شده بود.

وی خاطرنشان کرد: مردم به طور شفاف از طریق رسانه ها پی گیرند و امیدواریم نتیجه دهد و مسائلی که مربوط به معیشت مردم است برطرف شود .

فرماندار انزلی افزود: از ۱۴۰ هزار جمعیت شهرستان ۱۲۰ هزار نفر در شهر زندگی می کنند و بیشترین جمعیت شهرنشین در استان را داریم .

وی با اشاره به این که پروژه هایی نظیر سی ان جی ، پایانه مسافری غرب و میدان تره بار به دلیل اختلاف با مسکن و شهرسازی سالها بلا استفاده مانده بود افزود با تعامل این مشکلات برطرف شد .

فرماندار بندرانزلی تصریح کرد: حدود ۹۰ نقطه آب گرفتگی داشتیم که با همکاری و کمک استان اکنون حدود ۸۰ درصد مشکل حل شده و بقیه نیز به زودی اجرا می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه