وضعیت نابسامان گلزار شهدا و عدم توجه مسئولین+ تصاویر

مردم کیاکلایه و خانواده شهدا در لنگرود رضایت مناسبی از وضعیت پیش آمده برای گلزار شهدای این مکان ندارند و از مسئولین زیربط تقاضا دارند که اقدامات لازم را در شان و مقام جایگاه شهیدان انجام دهند که رهبر معظم انقلاب در مورد شهدا فرمودند : شهدا امامزادگان عشقند که مزارشان زیارتگاه اهل یقین است.

وضعیت نابسامان گلزار شهدا و عدم توجه مسئولین+ تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از لنگرنیوز ، طرح ساماندهی گلزار مطهر شهدا چند سال پیش به صورت رسمی اجرایی شد و مزارشهدای کیاکلایه اولین گلزاری بود که در لنگرود برای اجرای طرح ساماندهی انتخاب و عملیات های عمرانی اغاز شد.

با گذشت چند سال در حال حاضر این گلزار وضعیت مناسبی ندارد و با باراندگی شاهد آبگرفتگی در بخش هایی از این مزارشهدا هستیم ، متاسفانه به غیر از آبگرفتگی شاهد شکستگی کف پوش این مزار هم هستیم که بستر نامناسبی را ایجاد کرده است.

وجود علف های هرز در مزار مقدس شهدا نشان دهنده عدم توجه به این مکان شریف است.

از نمای ظاهری که برای آن بخش هم در نظر گرفته شده است  نمی توان گذشت که اِلِمان مناسبی برای شهدا دیده نمی شود .

با توجه به حرف های گفته شده ، مردم آن منطقه و خانواده شهدا هم رضایت مناسبی از وضعیت پیش امده ندارند و از مسئولین ذیربط تقاضا می شود که اقدامات لازم را در شان و مقام جایگاه شهیدان انجام دهند که رهبر معظم انقلاب در مورد شهدا فرمودند : شهدا امامزادگان عشقند که مزارشان زیارتگاه اهل یقین است.

368

 

369

 

370

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
ذیربط نه زیربط واقعا که
در حاشیه