استقبال پرشور اما ناراضی مردم از برگزاری کنسرت اصفهانی در رشت

مردم رشت با شور و اشتیاق زیاد به استقبال کنسرت محمد اصفهانی رفتند اما از وضعیت جایگاه این کنسرت ناراضی بودند.

استقبال پرشور اما ناراضی مردم از برگزاری کنسرت اصفهانی در رشت

به گزارش هشت دی نیوز، کنسرت محمد اصفهانی خواننده محبوب و ملی کشور امشب در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار شد.

در تبلیغات گسترده‌ای که برای کنسرت محمد اصفهانی در سطح شهر شده بود، مردم را از ساعت ۲۰.۳۰ دقیقه برای حضور در میدان شهدای ذهاب رشت و اجرای زنده کنسرت محمد اصفهانی دعوت کردند.

پس از دو ساعت و نیم انتظار کنسرت محمد اصفهانی در ساعت حدود ۱۰.۳۰ دقیقه برگزار شد و مردم بسیار زیادی از اقصی نقاط شهر و اطراف آمده بودند تا خواننده محبوب خود را ببینند.

جایگاهی که برای اجرای کنسرت در نظر گرفته بودند در مقابل ساختمان شهرداری رشت بود و تنها کسانی که در جلوی جایگاه نشسته بودند می‌توانستند محمد اصفهانی را ببینند و عقب‌ترها تنها صدایش را می‌شنیدند که با اجرای زنده متفاوت بود.

بر خلاف آنچه که گفته شده بود تمام نوازندگان و گروه اصفهانی برای اجرای زنده در جایگاه حاضر می‌شوند اما تنها تعداد اندکی حضور داشتند و به نظر می‌رسید ترانه‌های اولیه پخش زنده نبود.

محمد اصفهانی برنامه خود را با آهنگ «ولایت عشق» آغاز کرد که مورد توجه حاضران قرار گرفت و او را به شدت تشویق کردند.

مردم که نمی‌توانستند اصفهانی را بینند ناراضی بودند و تنها به شنیدن صدایش بسنده می‌کردند و تعدادی نیز ترجیح دادند به منازل خود بروند و عده‌ای هم در سکوهای دور میدان نشستند و نظاره‌گر بودند.

جشن میلاد مهدی موعود (عج) امشب در تمام نقاط استان و شهر با حضور مردم در مساجد و تکیه‌ها برگزار شد و پخش شیرینی و شکلات چاشنی این جشن‌ها بود./ فارس

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه