ملت ما با کسی تعارف ندارد و اگر پیش بیاید، کاری که با بنی صدر کردند دوباره انجام می‌دهند

پدر شهید مدافع حرم گفت: ملت دنبال آرمانهای خویش است و در صورت کوتاهی مسئولین بر خواهند خواست. با دولت هم تعارفی ندارند می توانند کاری را که با بنی صدر کردند را باز هم انجام دهند.

ملت ما با کسی تعارف ندارد و اگر پیش بیاید، کاری که با بنی صدر کردند دوباره انجام می‌دهند

حجت الاسلام علیزاده پدر شهید گیلانی مدافع حرم در گفتگو با خبرنگار هشت دی نیوز با اشاره به سوابق آمریکا و سایر دشمنان جمهوری اسلامی و اینکه آنها خیر ما را نمی خواهند، گفت: دشمنان می خواهند از طریق مصاحبه ها دانشمندان ما را قلع و قمع بکنند تا نتوانیم به انرژی صلح آمیز هسته ای دست یابیم. در حالیکه خودشان نهایت استفاده را از آن می کنند و همه تلاششان نرسیدن ما به آن است.

وی در ادامه گفت: آمریکا به دروغ این مساله را مطرح می کند تا اذهان عمومی را به وسیله رسانه های صهیونیستی منحرف کند که اگر ایران به فناوری هسته ای دست یابد برای ما دچار مشکل خواهد شد.

پدر شهید مدافع حرم افزود: دشمنان به شناسایی دانشمندان و مراکز نظامی ما نیاز دارند تا زمانیکه داعش قصد حمله به ایران داشت، اطلاعات را در اختیارش قرار دهند.

حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه اطمینان داشته باشید این ملت که در چند روز اخیر خروش خود را برای دفاع از حق مسلم هسته ای نشان دادند، تصریح کرد: این ملت در کنار رهبری ایستاده اند و قطعا ذلت را بر نمی تابند و یک قدم از آرمانهایشان عقب نشینی نمی کنند.

وی با اشاره به برخی صحبتهای دولتی ها گفت: آرمان و عزت ملت بالاتر از مسایلی است که این روزها مطرح می شود. متاسفانه با بازی های سیاسی به فکر پیش بردن اهداف خود هستند.

پدر شهید مدافع حرم در پایان گفت: ملت دنبال آرمانهای خویش است و در صورت کوتاهی مسئولین بر خواهند خواست. با دولت هم تعارفی ندارند می توانند کاری را که با بنی صدر کردند را باز هم انجام دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه